אדיר טובול חוזר הביתה

המגן השמאלי הוותיק אדיר טובול סוגר מעגל וחוזר למ.ס. אשדוד בעונה הקרובה. טובול: "שמח לחזור, אתרום מהידע והניסיון שצברתי"

אדיר טובול, המגן השמאלי הוותיק ששיחק 13 שנים במועדון חוזר לעונה נוספת במדי מ.ס. אשדוד. טובול בן ה-36 מוערך מאד על ידי המאמן אייל לחמן שיבחן אפשרות לשלבו גם בצוות המקצועי. לפני זמן קצר סיכם השחקן את תנאיו הכספיים לעונה הקרובה ואמר: "אני שמח לחזור למועדון שהוא הבית שלי. מבחינתי זו סגירת מעגל ואני מודה על ההזדמנות. אין לי ספק שאתרום רבות מהידע והניסיון שצברתי ואם אתבקש, אעזור גם בהכוונה וחניכה של השחקנים הצעירים בקבוצה. אני בטוח כי נהיה קבוצה מצוינת ונעשה את הכל כדי להחזיר את מ.ס. אשדוד לליגת העל כבר בעונה הבאה".

בעונה האחרונה שיחק טובול במדי מכבי יבנה, כשבעונה שלפניה היה חלק מרכזי בעלייתה של מכבי נתניה לליגת העל והעפלה לגמר גביע המדינה. לטובול למעלה מ-250 הופעות במדי אשדוד והוא שני במספר ההופעות בקבוצה רק ליוסי אופיר (272). לא מן הנמנע שטובול יצבור מספר מספיק של הופעות במהלך העונה ויהפוך לשיאן ההופעות של הקבוצה בכל הזמנים. תפקידו הטבעי של טובול כאמור, הוא מגן שמאלי, אך הוא יכול לשחק גם כבלם וכן בקישור האחורי. מי שעוד צפוי לשחק בעמדה זו הוא אמיר בן שמעון המחלים מפציעה וצפוי להיות כשיר בתוך חודשיים. כמו כן, בן שמעון יכול לשחק בקו שמאל גם בעמדה התקפית יותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך