מוקדם להספיד. האלופה מאשדוד גברה על הפועל ראשל"צ מהצמרת

המשחק המרכזי בליגת העל בכדוריד, בין האלופה הפועל SP אשדוד לטוענת לתואר הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ, הסתיים בניצחון 22:25 לזכות אשדוד. אשדוד שפתחה את הסיבוב לא טוב מאותת שמוקדם להספיד אותה. חצאי גמר גביע המדינה ייערכו בשבת הבאה ויפגישו בין הפועל ראשל"צ למכבי ראשל"צ, ובין הפועל אשדוד לעירוני רחובות. אשדוד מחפשת גמר היסטורי.
זרקו פאיוביץ' מאשדוד בין עוז חממי ליובל גררה מהפועל ראשלצ (צילום משה דהן, הפועל אשדוד)
מי שהספיד את האלופה מאשדוד, שיחשוב שוב. אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד גברה בשישי, בבית, על יריבה קשה בדמות הפועל ראשל"צ 22:25, ואותתה לליגה שמי שחשב שהיכולת הלא טובה מפתיחת הסיבוב מלמדת על משהו, אז שייחשב מסלול מחדש.
מפגש הצמרת בין השתיים שדורגו במקומות 2-3 ערב המחזור, עם 22 נק' כ"א, סיפק תרחיש מפתיע לפני משחקי חצי גמר הגביע. האלופה מאשדוד עלתה בהרכב חסר מאוד – ללא הזרים המובילים שלה גאבור לנגהאנס וטומיסלאב סטויקוביץ', וללא עומרי קושמרו ויוסי ביטרמן – ולמרות זאת עלתה ליתרון של 3:7 (15'). עידן מימון לקח פסק זמן ראשון לאחר שקבוצתו התקשתה להבקיע (כבשה את שערה הרביעי רק בדקה ה-17), אבל ההמשך היה של אשדוד, שהפגינה הגנה אגרסיבית ונעזרה בסדרת עצירות של השוער המחליף אורון ברגיל. מהלכים מצוינים של זרקו פאיוביץ' בהגנה, ושל טל הרשקוביץ ואיתי סויסה בהתקפה העלו את האלופה ל-6:11 (25'). מימון נאלץ לקחת פסק זמן שני כבר בדקה ה-27, כשחניכיו נראו בהתקפה חסרי אונים מול הגנת הברזל של אשדוד. זה לא ממש הועיל. פינאלה מצוין של טל הרשקוביץ, ניבו לוי וישראל ביטרמן הוריד את אשדוד ביתרון של 8 שערים להפסקת המחצית, בעוד הפועל ראשל"צ כבשה בה 6 שערים בלבד.
אורון ברגיל השוער המחליף של אשדוד שהצטיין במשחק (צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
אשדוד המשיכה בקצב בפתיחת המחצית השנייה. אסף בן גוזי סחט פנדל והרחקה של ליובימיר יוסיץ' לשתי דקות, וטל הרשקוביץ העלה ל-6:15. פאיוביץ' כבש שלושה שערים רצופים שקבעו 8:18 (36'). ברגיל המשיך להתעלות, וישראל ביטרמן סחט פנדל – אותו השלים טל הרשקוביץ ל-8:19. פדז'ה דיאנוביץ' עצר פנדל של טל הרשקוביץ ומנע פיגור של 12 שערים ראשל"צ. בסוג של גארבץ'-טיים, החלה החזרה של הפועל ראשל"צ. עוז חממי כבש את ה-10 של ראשל"צ בדקה ה-41. שערים של יובל גררה, שון סלס, חממי ואופק שטיינר הפחיתו את הפיגור ל-25:22, אבל זה היה מאוחר מדי.

עכשיו הפנים לחצי הגמר. אשדוד מחפשת גמר היסטורי. חצאי גמר גביע המדינה ייערכו בשבת הבאה ויפגישו את אשדוד מול עירוני רחובות ואת הפועל ראשל"צ בדרבי מול מכבי ראשל"צ.
כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 7 (5 מהם בפנדלים), שי הרשקוביץ' 6 מ-6, ניבו לוי 5, פאיוביץ' 3, בן גוזי 2, סויסה וביטרמן 1 כ"א. אורון ברגיל סיפק 10 עצירות מ-31 זריקות – 32 אחוז.  כבשו להפועל ראשל"צ: חממי 5 (4 בפנדלים), דושקו צ'ליצה וסלס 4 כ"א, גררה 3, יוסיץ' 2, עידו פלח, איתי סורקיס ואופק שטיינר 1 כ"א. שוערים: פדז'ה דיאנוביץ' 8 עצירות מ-27 – 30%, תום שם טוב 0 מ-5

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אלו התוצאות של הגנה מעולה, ושיחקנו נכון גם בהתקפה, והצלחנו. אני לגמרי מעודד מהמשחק הזה, קודם כל מהמחויבות, הלב והנשמה. זרקו פאיוביץ' הוא בחירה שמאוד מתאימה לנו. הוא עושה עבודה שחורה, והוא עומד בכל מה שאנחנו מצפים. אנחנו נטפל בפצועים, וביום ראשון נתחיל את ההכנות לחצי הגמר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך