כמעט אסון הלילה: משאית שהובילה גז דלפה בתוך תחנת דלק

המשאית דלפה באחת מתחנות הדלק באשדוד. עירנות אזרחים והגעת לוחמי האש בזמן מנעה את האסון. מפקד האירוע להב מוטי ביטון מסר: "נמנע אסון כבד בכך שהבחינו בדליפה בזמן שהמשאית חונה ולא בתנועה ערנות מוגברת של אזרחים מנעה שריפה או פיצוץ בזמן".
המשאית שכמעט והתפוצצה (צילומים: תיעוד מבצעי כבאות והצלה)

צוותים מתחנת אשדוד פעלו הלילה בדליפת גז ממשאית המובילה גז וחונה בתחנת דלק.

למקום יצאו חמישה צוותים כולל סגן מפקד תחנת אשדוד. לוחמי האש ביקשו מהמשטרה סגירה של צירים שמובילים לתחנה כמו כן שמירת מרחק בידוד ראשוני לפני הפעולה.  מפקד המשמרת להב מוטי ביטון חילק את הכוחות למשימות של הסלנת מים על המשאית ובמקביל צוותים בכוננות למקרה של שריפה.

במקום בוצע ניטור סביבתי של לוחמי הניטור מתחנת אשדוד. לאחר הערכת מצב נמצאה דליפה מצנרת שמובילה גז מתחת למשאית וטכנאי מטעם חברת הגז ביצע סגירת מגוף באבטחה של לוחמי האש עד לאטימה מלאה.

מפקד האירוע להב מוטי ביטון מסר: "נמנע אסון כבד בכך שהבחינו בדליפה בזמן שהמשאית חונה ולא בתנועה ערנות מוגברת של אזרחים מנעה שריפה או פיצוץ בזמן ". האירוע הסתיים ללא נפגעים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך