מאות מכוניות עם רישוי מזויף. רשיון בוחן רישוי מאשדוד נשלל

בהקלטה שפורסמה בחדשות כאן 11, נשמעת האחראית במשרד התחבורה מודה כי במשרד לא מנהלים מעקב אחר הדיווחים של הבוחנים בין השאר, בוחן רישוי מאשדוד העניק רישיון למאות כלי רכב. רישיונו נשלל ומשרד התחבורה מבקש כעת לסגור את המכון שבו עבד, מכון "עד הלום".

מאות כלי רכב בישראל קיבלו רישוי כוזב בעזרת פרצה טכנולוגית במחשבי משרד התחבורה. בהקלטה שפורסמה בחדשות כאן 11, נשמעת האחראית במשרד התחבורה מודה כי במשרד לא מנהלים מעקב אחר הדיווחים של הבוחנים למערכת "טוקן" שנמצאת בידי עשרות בוחני רישוי בכל הארץ. בין השאר, בוחן רישוי מאשדוד העניק רישיון למאות כלי רכב. רישיונו נשלל ומשרד התחבורה מבקש כעת לסגור את המכון שבו עבד, מכון "עד הלום". למרות שהפרצה ידועה למשרד התחבורה כבר כמה שנים, לא נעשה די כדי להפסיק את השימוש בה.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה הורה לסגור לצמיתות את מכון הרישוי 'עד הלום', שהעסיק את הבוחן ע', בעקבות ליקויים חמורים רבים שהתגלו בהתנהלותו של המכון. בשנים האחרונות היו שבעה שימועים למכון בגין ליקויים חמורים, והוא אף נסגר בעבר לשלושה חודשים. המכון ממשיך להסיר את האחריות המוטלת עליו ומשתמש במידע חלקי ומגמתי במטרה לטרפד את החלטת משרד התחבורה על סגירתו. משרדנו ימשיך לפקח על מכוני הרישוי וינקוט את כל הצעדים הנחוצים נגד מכוני רישוי המסכנים את חיי הציבור". המכון הגיש עתירה נגד החלטת משרד התחבורה וטענותיו יתבררו בבית המשפט.

 

הכתבה בערוץ כאן 11

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך