"שאף אחד לא יגיד שלא התכוונו לרצוח נדב נדקר בצוואר לאור יום"

בן משפחתו של נדב בוחניק שנרצח אמש {שני} טוען שלנדב היו דקירות רבות בצווארו ובגופו. "שאף אחד לא יגיד שהם לא התכוונו לרצוח"

בן משפחתו של נדב בוחניק, אשר נרצח אמש {שני} סמוך למרכז טופז ברובע טו' בעיר טוען שבוחניק נדקר בצווארו ובגופו עשרות דקירות אשר מוכיחים כי הדוקרים הגיעו במטרה לרצוח.

"כוחות ההצלה וזק"א שפינו את נדב סיפרו לנו שלנדב היה קרע גדול בצווארו שנוצר כתוצאה מדקירה ועוד עשרות דקירות בגופו. לפי מה שאני יודע דקרו את נדב לפחות שלושה אנשים, אז שאף אחד לא יגיד שהם לא התכוונו לרצוח, דקירה בגרון זה לדקור על מנת לרצוח.

הבוקר פרסמה אימו של נדב, ליליאן פוסט קורע לב בפייסבוק בו כתבה: "הלב נשבר הבן הבכור שלי לא נתפס, זה שהפך אותי לאמא בגיל 20, הינו יותר חברים מאשר אמא ובן היית המראה שלי גם חיצונית וגם פנימית, הלב שלי, מלאך שלי , שלח לי כוחות איך להתמודד עם אובדן כזה, איך אפשר לדבר עלייך בלשון עבר איךךךך????
אין אדם בעולם שלא אהב אותך, אל תדאג אהובי, ה׳ ינקום דמך!
אני אוהבת אותך כל כך עמוק שאי אפשר לתאר!
הלב שלי יוצא אלייך, איך ממשיכים את החיים בלעדייך ???? תנוח על משכבך בשלום, אוהבת אותך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך