קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד הבטיחה את הביתיות בפלייאוף

הקבוצה ממשיכה ברצף הניצחונות שלה והפעם ניצחה את תל אביב 0:3. אחרי שהבטיחו את הביתיות, אפשר גם לפנטז על המקום השלישי. המשחק הבא, נגד חדרה יהיה ראש בראש על המיקום הנכסף בטבלה. לראשונה, לאשדוד תהיה השנה נציגות בליגות הבכירות בכדורגל, כדורסל, כדורעף וכדור-יד
הישג. מכבי אשדוד. (צילום: מכבי AOV אשדוד)

קבוצת הנשים של מכבי AOV  אשדוד עושה עונה חלומית, כשבתום 14 מחזורים, הוא הבטיחה את הביתיות בפליאוף מהמקום הרביעי ואפילו מפנטזת על המקום השלישי. את ההישג הזה היא רושמת בעונתה הראשונה בליגת העל.

ביום שישי האחרון גברה הקבוצה על ק.ק. תל אביב בתוצאה 3-0 לעיני מאות צופים במקיף ח'. הקפטנית מורן צור לוק הובילה את אשדוד עם 13 נקודות, חוסמת האמצע, דרלין רמדין, סיימה עם 11 נקודות וארבעה אייסים והמצליבה לנה שיינין, שממשיכה בכושר נהדר, סיימה עם שלושה קיל בלוקס ו-11 נקודות. "ניצחון חשוב מאוד בשבילנו" אמר מאמן הקבוצה,  אורי שפירא "הצלחנו לשמור על רמת ריכוז גבוהה ולהפוך את המשחק הזה לפחות מסובך ממה שהוא יכול להיות. הייתה לנו הזדמנות לשתף צעירות, וזה היה חשוב בשבילנו. המשחק הבא יהיה ראש בראש מול חדרה על המקום השלישי".

קפטנית הקבוצה, מורן צור לוק, הוסיפה: "המשחק שלנו מול חדרה חשוב מאוד עבורנו והמשחק הזה יקבע מי תסיים את הליגה הסדירה במקום השלישי והרביעי. אנחנו שמחות שאנחנו בפליאוף העליון, דבר לכשעצמו יפה בתור עולה חדשה לליגה. מקוות להמשיך ולהתקדם כקבוצה ולהמשיך להפתיע".

בחודש הבא תירשם היסטוריה כאשר שתי קבוצות מהעיר יתמודדו בפליאוף כדורעף בליגת העל, גם קבוצת הגברים וגם הנשים. בכך לאשדוד תהיה שנה ראשונה עם נציגות בליגות הבכירות בכדורגל, כדורסל, כדורעף וכדור-יד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך