דין דוד מציג: ניצחון הבכורה של בן שמעון

שני שערים של דין דוד מול נס ציונה שמתחת לקו האדום, הביאו 3 נקודות חשובות למ.ס אשדוד וניצחון ראשון לרן בן שמעון מאז נכנס לתפקידו כמאמן הקבוצה. אשדוד מתקרבת לפלייאוף העליון והתרקחה מהתחתית.
חייבים לעבור את נס ציונה.(צילום: טל אקוקה)

זה היה המשחק השלישי של רן בן שמעון על הקווים כמאמן מ.ס אשדוד. הוא חיפש ניצחון בכורה בליגת העל, ולפני כן שער בכורה של הקבוצה שלו מאז הגיע. המשחק מול נס ציונה שמתחת לקו האדום התאים לכך. בסופו של דבר זה גם קרה. בן שמעון השיג ניצחון בכורה 0:2, בעזרת צמד של החלוץ דין דוד. אשדוד עוד יכולה לחלום פלייאוף עליון.

המחצית הראשונה הייתה אחת המחציות החלשות ביותר של אשדוד השנה. הקבוצה כמעט ולא הגיעה למצב ליד השער של נס ציונה. זה לא שנס ציונה הייתה טובה יותר, שהציגה כדור מסוכן ראשון בדקה ה-93, ממש לא, אבל בכל זאת אשדוד יכולה הרבה יותר. ראינו את זה. האירוע הבולט במחצית היה פציעתו של יעקב בריהון והחלפתו בדקה ה-27. אמרנו במחצית? זה נכון. אבל בתוספת הזמן בהתקפה הכמעט יחידה של אשדוד, הראשונה למסגרת, היא כבשה. שלומי אזולאי הגביה כדור חופשי מימין, הגנת אשדוד הותירה את דין דוד לבדו והאחרון נגח פנימה 0:1. שער ראשון בעידן רן בן שמעון, שער חמישי לדוד ובישול חמישי לאזולאי.

הראשון של בן שמעון (צילום: טל אקוקה)

את המחצית השנייה פתחה אשדוד כמעט בהמשך ישיר לראשונה, וגם במצב דומה לשער שכבשה בסוף המחצית הראשונה. שוב זה היה אזולאי (51) בכדור חופשי מצוין לכנען, שהמשיך לקורה. זה היה צריך להיות ה-0:2. אחרי 6 דקות זה כבר היה ה-2:0, ולא הכמעט: אלאבי מסר כדור עומק ליחזקאל, שבתוך הרחבה בישל לדוד מול שער ריק. דוד כבש וחגג את השני שלו והשישי העונה.

מ.ס אשדוד המשיכה. שלומי אזולאי בעט כדור המשך (71) מעט על השער של נס ציונה. לאשדוד היה רצון להבטיח את הניצחון שלה. אשדוד הכניסה את הברזילאי החדש שחתם רק היום, ראנן אריאס, לקישור ואת טום בן זקן להגנה, בכדי לשמור על הניצחון החשוב. זה עזר והמשחק הסתיים עם ניצחון 0:2, הראשון כאמור של בן שמעון בקבוצה. מ.ס אשדוד מתקרבת לפלייאוף העליון ולא פחות חשוב, מתרחקת מהתחתית.

שגיב יחזקאל. בישל לדוד את השני. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: משפתי, מושל, אוואני, ברדע, גיל כהן, אבו עקל, כנעאן (בן זקן, 79) אזולאי, בריהון (אלאבי, 27), יחזקאל (אריאס, 73), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך