האלופה במשבר. הפסד שלישי ברציפות להפועל אשדוד

הפועל sp אשדוד צברה בשני את הפסדה השלישי ברציפות והרביעי סה״כ הפעם בחוץ מול מ.כ חולון 26:27. זהו ניצחונה השני של חולון העונה על האלופה, שנמצאת ללא ספק במשבר.
7 שערים שלו לא עזרו. גאבור לנגהאנס. (צילום: מני אלגריסי)

מה קורה לאלופה? עד היום לא השתמשו במילה הזו. אבל עכשיו אפשר כבר להגיד את זה – היא במשבר. אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד צברה הפסד שלישי ברציפות מאז פתיחת הסיבוב השני. הפעם מול מ.כ חולון 26:27. ניצחון שני לחולון בשני המפגשים.

המחצית הראשונה נפתחה חזק מבחינת המארחים מחולון שהגיעו ליתרון שיא של 6 שערים. אבל האדומים מאשדוד הצליחו לצמק עד לכדי 4 שערי הפרש עד למחצית, שהסתיימה בתוצאה 11:15 לחולון. עצירות מצויינות של סטוייקוביץ במחצית השנייה ביחד עם ריצה מהירה של ניבו לוי וגאבור לאנגהנס לשערים מהירים צמצמו את התוצאה עד לכדי שיויון 23:23.

אבל חולון באה לקחת את הנקודות. שוער חולון במספר עצירות מצויינות, הביא לפתיחת פער של 2 שערים לזכות חולון 25:27, דקה לסיום. אשדוד הצליחה לצמק, אבל לא להפסיד בסיום 27:26.  בשישי במשחק חוץ קשה מאוד מול מ.כ באר שבע תנסה אשדוד להשיג ניצחון ראשון בסיבוב השני.

הבקיעו לזכות אשדוד: גאבור לאנגהנס -7 , הרשקוביץ- 5, ניבו לוי- 4,  זרקו פיוביץ׳ וטל הרשקוביץ – 3  כ״א, אסף בן גוזי ואיתי סוויסה -2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך