עמיר תורג'מן: "המשחק מול מ.ס אשדוד הוא שווה כוחות"

אקס מ.ס אשדוד מתכונן למשחק מחר, שלישי (19.00, המושבה) של קבוצתו נס ציונה, מול מ.ס אשדוד. שלומי אזולאי אמור לחזור להרכב. פרסומים כי אשדוד מעוניינת בקשר הספרדי אלכס ואייחו.
עמיר תורג'מן
תורג'מן כשאימן באשדוד.

מ.ס אשדוד נערכת למשחק מחר, שלישי (10.00, המושבה) מול האחרונה  בטבלה, סקציית נס ציונה. באשדוד רוצים לנצח ולברוח מהתחתית יותר ואפילו אם ניתן להתקרב לצמרת. מי שצפוי לחזור להרכב הוא שלומי אזולאי, אשר נכנס כמחליף מול נתניה בגלל פציעה.

מי שמאמן את נס ציונה, הוא עמיר תורג'מן שאימן את מ.ס אשדוד. תורג'מן אמר לקראת המשחק כי מבחינתו הכוחות מאוזנים: "אנחנו נערכים למשחק קשה מול קבוצה מוכשרת שהחליפה מאמן. זה משחק שווה כוחות שנצטרך להיות מרוכזים ודרוכים בו. אם נעשה את הדברים הנכון, בסופו של דבר גם נשיג את התוצאות שאנחנו רוצים".

אזולאי. חוזר. (צילום: טוטו פוטו)

בינתיים פרסומים מלמדים על כך שמ.ס אשדוד מעוניינת בקשר הספרדי, אלכס ואייחו. הקשר בן ה-28 יכול לשחק בעמדת הקשר האחורי וכן כקשר התקפי. הוא משחק בפואנלבראדה מהליגה השנייה בספרד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך