הסרת שיער בלייזר: העובדות שצריך לדעת לפני הטיפול

מכירים את התחושה של העור החלק לאחר גילוח או הסרת שיער בשעווה? תארו לעצמכם שתוכלו ליהנות מהתחושה הזאת כל יום. נכון שזאת תהיה התחושה הכי טובה שתחוו אי פעם? דמיינו לעצמכם חיים נטולי התעסקות בלתי פוסק עם  השיער העודף על הפנים והגוף. 
צילום: יחצ

נשמע כמו חלום? זה לא חייב להיות. הנה כמה עובדות שחשוב להכיר על הסרת שיער בלייזר, והגשמת החלום על גוף ופנים נטולי שיער מיותר, עם כמה טיפולים, ותוצאות שנשארות כמעט לצמיתות.

התהליך רק נשמע כואב

טיפול הסרת שיער בלייזר עובד באמצעות העברת אור הלייזר דרך הפיגמנט בשיער. הלייזר מפעיל חום שפוגע בזקיק השערה, ומשמיד אותה.

רוב המטופלים מדווחים על תחושת כאב מהירה וחדה, בדומה לתחושה של צליפת גומייה על העור, אבל למרבה המזל, רוב הלייזרים שמשמשים היום לטיפולים פועלים על מנגנון קירור, שמפיץ אוויר קר קבוע על המקום בו הלייזר מופעל, מה שעוזר להפגת תחושת הכאב.

הסבלנות משתלמת

בסביבות שבועיים עד שלושה שבועות לאחר הטיפול הראשון של הסרת שיער בלייזר, לאפשר להחיל לראות הבדלים, והתוצאות הסופיות מושגות כעבור 8-12 טיפולים.

כלומר, חשוב להקפיד על כל מפגשי הטיפול, מכיוון שזקיקי השיער נמצאים בשלבים שונים של צמיחה, כך שחשוב לוודא שכל אחד מהם מקבל את הטיפול.

האמת היא שטיפול הסרת שיער בלייזר הא תהליך מהיר ביותר

כל מפגש טיפול נמשך כעשרים דקות בלבד, כולל פטפוט קל עם המטפל, הסרת האיפור מהפנים, או הסרת פריטי הלבוש, בהתאם לאזור המטופל.

אי אפשר ללכת למכון הכושר לאחר הטיפול

החום מהלייזר נשאר בערך יממה על הגוף כך שאין אפשרות להתאמן בחדר הכושר, לשבת בסאונה, או להתקלח במים רותחים, כדי שלא להסתכן ביצירת סביבה חמה ונוחה להתרבות חיידקים.

כדאי להתחיל לחשוב ברצינות על השמש

מטפל הסרת שיער בלייזר מנחה את המטופלים על צעדי הזהירות בהם עליהם לנקוט, אך יתכן שיהיה צורך להימנע ככל האפשר משיזוף וחשיפה לשמש, כולל הימנעות משיזוף מלאכותי, לפני ואחרי הטיפול.

וזה לא הכול. אם עורכם שזוף, יתכן שתתבקשו להמתין עד שהשיזוף ידעך לפני שתוכלו להתחיל את הטיפול. לכן ברוב המקרים ההמלצה היא לעבור את הטיפול בתחילת החורף, כך שההימנעות מהשמש קלה יותר.

יכול להיות שתתבקשו לשקול מחדש את טיפולי היופי והשימוש במוצרים הקוסמטיים שלכם

יש להימנע מטיפולי פילינג, חומצות גליקוליות וקרמים שמכילים רטינול יומיים לפני ואחרי טיפול הסרת שיער בלייזר.

מומלץ להשתמש במוצרי לחות קלים, כי הלייזר עשוי לייבש את העור, אבל להימנע מטיפולים קוסמטיים מורכבים ושימוש במוצרי טיפוח שמכילים כימיקלים חזקים, לאורך כל תקופת הטיפול.

להסרת שיער בלייזר יש יותר מיתרון אחד

תתפלאו, אבל מלבד התוצאות הברורות של עור בהיר וחלק יותר, והפחתת השיער כמעט לצמיתות, טיפול הסרת שיער בלייזר מתגאה גם ביתרונות שכוללים סיוע בהפחתת שערות חודרניות והפחתת הגירוי של העור, היות וההליך מעודד את השיער לצמוח ישר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך