התקווה. ניצחון שלישי העונה למכבי אשדוד

מכבי אשדוד אותתה שהיא לא תוותר על המקום בליגה בכזו מהירות והשיגה ניצחון שלישי העונה, 69:82 על הפועל "יונט" חולון. סטול ואליהו בלטו. עכשיו אשדוד יכולה לחזור להאמין כי אפשר להציל את העונה.
הצטיין. סטול. (צילום: לירון מולדובן)

כולם כבר אמור שתם הטקס של מכבי אשדוד העונה בליגת העל בכדורסל והיא תרד ליגה. במוצ"ש מול חולון התקווה חזרה לקריה. פול סטול. הרכז המקסיקני-אמריקאי חזר ליכולת של העונה שעברה ביחד עם ליאור אליהו הצעיד את אשדוד לניצחון מפתיע על הפועל "יונט" חולון, 69:82. אשדוד עדיין רחוקה מחוף מבטחים, אבל לפחות הוכיחה לעצמה ולכל הליגה שאין לה שום כוונה להרים ידיים.

אשדוד שוב הופיעה בסגל חסר, ללא לה-דונטיי הנטון הפצוע, ופתחה רע בהתקפה. ברבע השני היא השתחררה וקלעה יותר מפי שניים מאשר ברבע הראשון, אבל הסיפור היה בהגנה האיזורית שלה, ששיבשה את המשחק של האורחת ועצרה אותה על 9 נקודות ברבע השלישי. סטול נכנס לעניינים ברבע השני והיה מצוין עד לסיום עם 21 נקודות, 5 שלשות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אליהו הוסיף 20 נקודות ו-9 ריבאונדים וגם לסטוארט דגלאס וצוף בן משה שקלעו בספרות כפולות היו מניות רבות בניצחון.

יוסי מורלי מעניק לאליהו גביע על הגעתו ל-2,000 ריבאונדים (צילום: לירון מולדובן)

מהעבר השני, חולון סופגת הפסד שני ברציפות ומאבדת לפחות זמנית את המקום בין ארבע הראשונות לפני המשחק המכריע בליגת האלופות השבוע. ברבע השני הקבוצה חזרה למשחק ההתקפה שאיפיין אותה לאחרונה וקלעה 29 נקודות, אבל אחרי ההפסקה היא הוסיפה רק 26. טי.ג'יי קליין שנמצא בכושר מצוין הוביל עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים, טרוי קופיין תרם 14 מהספסל. ריצ'רד האואל שחזר לסגל סיים ללא נקודה ב-14 דקות ונראה עצבני מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך