כמעט זה רק נקודה. אשדוד סיימה בתיקו מאופס מלא בהחמצות מול נתניה

כמו בכמה הזדמנויות העונה,מ.ס אשדוד שוב הגיעה למשחק שבו ניצחון שלה יצמיד אותה לצמרת. אשדוד פגשה בשבת את מכבי נתניה, הייתה טובה יותר, החמיצה הזדמנויות רבות ובעיקר הזדמנות לצמרת. זה נגמר ב-0:0.
יש משחק. (צילום: טל אקקוה)

לפני המשחק חשבנו על המשפט הזה עם ה"דלי". כמה פעמים העונה מ.ס אשדוד הגיעה למשחק שבו אם היא תנצח היא תצמד לצמרת. בכל פעם היא "בעטה" בדלי… בשבת הגיע שוב למשחק כזה, הפעם מול מכבי נתניה בבית. נתניה כמו אשדוד גם היא רוצה צמרת ופלייאוף עליון והיה ברור שיהיה פה משחק של פתוח של שתי קבוצות שמחפשות ניצחון, ועוד לא אמרנו מילה על רן בן שמעון, מאמנה של אשדוד שחיפש ניצחון בכורה. זה נגמר שוב בכמעט, וב-0:0, אומנם עם יופי של משחק, אבל 0:0, ועל זה מקבלים רק נקודה.

כבר בדקה ה-10 אשדוד הייתה קרובה מאוד לרשת של נתניה. שגיב יחזקאל נכנס לרחבה בפעולה מצויינת שלו, נראה כאילו הוכשל על ידי מגן נתניה. אשדוד דרשה פנדל. אבל השופט שניר לוי ושופטי ה-VAR החליטו אחרת. אשדוד החזיקה יותר בכדור, כשיעקב בריהון ושגיב יחזקאל ניצלו את המהירות שלהם להגיע ליד שער נתניה.

גיל כהן מגן אשדוד מגיע עד שער נתניה. (צילום: טוטו פוטו)

דוגמא כמה נתניה היא קבוצה מסוכנת קיבלנו בדקה -21 כשבהתקפה אחרי טעות של בלם אשדוד טימותי אוואני, הגיע רועי קהת מול משפתי והאחרון מנע שער ביציאה טובה. ראינו זאת שוב בדקה ה-27, כשההגנה של אשדוד חיכתה לנבדל ובצ'יראיי הגיע מול משפתי שמנע עוד שער. את הריבאונד המשיך מלדה ליד הקורה. נתניה הבהירה שגם היא רוצה לצאת מהמשחק הזה עם 3 נקודות וצמרת. ירדנו למחצית עם תוצאה מאופסת ויתרון לנתניה, אבל כדורגל לא רע בכלל.

אוואני מאשדוד מרחיק עוד התקפה של נתניה (צילום: טל אקוקה)

אשדוד נכנסה למחצית השנייה טוב מנתניה ושלטה בה. אשדוד החזיקה בכדור ולחצה על שער האורחת. המאמן רן בן שמעון החליט לוותר על בלם אחד מתוך ה-3 איתם פתח והכניס בדקה ה-55 את שלומי אזולאי, האיש של אשדוד העונה, בכדי שיוסיף עוד כח להתקפה של אשדוד עם המסירות המדויקות שלו, בשטח של נתניה.

אשדוד התקרבה. בדקה ה-60 שגיב יחזקאל החליק במצב של דהירה לעבר שער נתניה לאחר מתפרצת של אשדוד, מה שיכול היה להגמר במצב של אחד על אחד ואולי אפילו בשער. יחזקאל שוב (71) החמיץ כדור מהאוויר 10 מטרים משער נתניה. דקה אח"כ ברדע נגח כדור קרן ודני עמוס שוער נתניה היה במקום הנכון. עוד לא ישבנו, שלומי אזולאי בכדר ענק לדין דוד שהמשיך ליחזקאל והאחרון בנגיעה החמיץ מה שהיה חייב להיות 0:1 של אשדוד. הגיע שער לאשדוד. השאלה הייתה אם יגיע?

דוד. כדור לקורה בדקה ה-.80 (צילום: טוטו פוטו)

ובכדורגל כמו בכדורגל שלא כובשים סופגים. או כמעט סופגים. נתניה דרשה פנדל על נגיעת יד (73). שניר לוי השופט רץ ל-VAR והחליט שלא. תזכורת לאשדוד שמול נתניה מצבים צריך לנצל.בדקה ה-80 היא שוב לא ניצלה. דין דוד בעט כדור מהרחבה שפגע בקורה. התקפה אח"כ שלומי אזולאי בעט מה-16 כדור מעט מעל משקוף נתניה. הרבה כמעט. זה נגמר בתיקו מאופס, ושוב בהחמצת הזדמנות של מ.ס אשדוד להתקרב לפלייאוף העליון. בן שמעון ייחפש ניצחון בכורה במשחק אחר.

מ.ס אשדוד: משפתי, גיל כהן, ברדע, תירם (אזולאי, 54), אוואני, מושל, גורדנה, כנעאן (אבו עקל, 86), יחזקאל, בריהון (גוזלן, 69), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך