מהפך בפיסגה. האלופה מאשדוד הודחה מהמקום הראשון

האלופה הפועל SP אשדוד ספגה היום במחזור ה-13 הפסד ביתי, שני ברציפות מאז פתיחת הסיבוב השני (ושלישי העונה), מול א.ס רמה"ש שניצחה 37:31. מי שניצלה זאת כדי לעלות למקום הראשון היא מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשל"צ, שהשיגה ניצחון חמישי ברציפות וגברה על מכבי דימונה 23:33.
פיוביץ מאשדוד בהופעת הבכורה מול רמת השרון (צילום מני אלגריסי).

שתיים מהטוענות לכתר נפגשו בשישי.האלופה הפועל אשדוד ורמה"ש.  שתיים שסיפקו עוד מפגש מעניין (אחרי ה-25:26 לאשדוד בסיבוב הראשון). השתיים צירפו שני שחקנים מרכזיים שאמורים לשדרג  זרקו פיוביץ', המרכז המונטנגרי הבינלאומי ומי ששיחק שנים רבות בליגת האלופות, ובצד של רמה"ש – חן פומרנץ (שלא שותף). זה נגמר 37:31, לרמה"ש ובהדחה לאשדוד מהפיסגה לטובת מכבי ראשל"צ שניצחה את דימונה 23:33. היה זה הפסדה השני של אשדוד ברציפות.

המחצית הראשונה הייתה צמודה והתנהלה בקצב הבקעה גבוה, שלא מאפיין את אשדוד (ספגה עד המשחק הזה 25 שערים בממוצע למשחק). רמה"ש הייתה במשחק בזכות יכולת נהדרת של דניאל שקלים (4 שערים). עמית מוטולה העלה אותה ל-16:17 בדקת הסיום, אבל להפסקה האלופה ירדה ביתרון לאחר שערים של פיוביץ' וישראל ביטרמן (ממגרש שלם).

במחצית השנייה, ג'ורג'ה ג'קיץ' ומילאן פאבלוביץ' העלו את רמה"ש ל-20:22, לאחר סדרת עצירות של גיל יעקב. מנגד, דקות מצוינות של טומיסלב סטויקוביץ' בשער, הובילו לשערים של שי הרשקוביץ, עומרי קושמרו וטל הרשקוביץ (צמד, שער שמיני בסה"כ) ולמהפך 22:24 (42'). יובל כץ קבע 23:25, אבל שם הגיעו הדקות של רמה"ש. ג'קיץ' כבש, בהמשך אומנם הגיעה עצירה כפולה של סטויקוביץ' (הראשונה מפנדל), אבל פרדראג ויין השווה והוביל למהפך – 25:26 לרמה"ש (45').

מוטולה העלה ל-25:27, ו-ויין וגיל פומרנץ קבעו 26:30 (48'). ניבו לוי צימק במהלך שבו אלעד קפון הורחק באדום, אבל רמה"ש לא  התעלתה – ג'קיץ' כבש, יהב שמיר עצר פנדל, ו-ויין (צמד) ושקלים סגרו את הסיפור עם 29:36 (58'). אופיר כהן ופיוביץ' חתמו את תוצאת הסיום. אשדוד כבר מזכירה את העונה שעברה – עם סיבוב ראשון אדיר (מאזן 1:10 ניצחונות-הפסד), וסיבוב שני (בו היא כבר רושמת שני הפסדים). במידה דומה, גם רמה"ש שחוזרת לצמרת אחרי פתיחת עונה לא טובה.

הרבו לכבוש לאשדוד – טל הרשקוביץ 8, לנגהאנס 7 (רק אחד מהם במחצית השנייה) ופיוביץ' 4. הרבו לרמה"ש – ויין 8, גיל פומרנץ 7, פאבלוביץ' 6 ושקלים 5. 

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אין שום לחץ, למרות איבוד המקום הראשון וההפסד השני ברציפות. יש לנו הרבה דברים שצריכים לעבוד עליהם ברמה הקבוצתית. לא מצאנו היום מענה פיזי להתקפה של רמה"ש. 37 שערים לספוג זה לא במושגים שלנו". מאמן רמה"ש, ניקולה מקסימוביץ': "הגיע לנו לנצח, אהבתי את האנרגיות שלנו היום, ואני שמח מאוד. הסבלנות שלנו, והיכולת בהגנה, יחד עם העצירות של גיל יעקב, הובילו לניצחון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך