אספה מחוץ לסגל מול נתניה. בן שמעון: "מתרכזים בכדורגל"

אשדוד תפגוש את נתניה (15.00, איצטדיון הי"א) בשבת. בלם אשדוד דודי תירם יפגוש את קבוצת האם שלו: "נתניה זאת קבוצה שגדלתי בה, נתנו לי הרבה וזה מאוד מרגש אותי ואשמח לשחק טוב נגדם". אנגוסה סונזו, קשר בן 21 מזמביה נבחן.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק החשוב מבחינתה מול מכבי נתניה (15.00, איצטדיון הי"א), בצל פרשת יצחק אספה, שיישאר מחוץ לסגל. המאמן רן בן שמעון והבלם דודי תירם, שגדל בנתניה, התייחסו למצב ולמשחק, היום, שישי, במסיבת העיתונאים שלפני המשחק.

בן שמעון: "ככל שהיכולת שלך לייצר עקביות ולייצר הגעה משבוע לשבוע למשחק בצורה טובה, זה היכולת שלך להיות למעלה. אנחנו עושים תהליכים בשביל להיות קבוצה יותר עקבית ואני מקווה שנעשה את זה תוך כדי תוצאות, והמשחק נגד נתניה מחר זה משחק שמאוד חשובה בו התוצאה. כל יום אני לומד עוד על הקבוצה וזה תהליך שימשיך"

בן שמעון דיבר גם על היריבה: "כמו לכל משחק רוב ההכנה היא עלינו וחלק מההכנה על היריב. אני מכיר את מכבי נתניה, יצא לי לראות אותם השנה פעמיים שבאתי לביקור בארץ. קבוצה טובה ומהירה, צריך להתכונן אליהם אבל בעיקר מתרכזים מעלינו".

על יצחק אספה אמר: "בחיים של מועדון יש הרבה מאוד מורכבויות ואנחנו צריכים להתמודד עם כל המורכבויות האלה. אין ספק שזה נושא מאוד מורכב אבל מנסים להתרכז בכדורגל. אנחנו ספורטאים, זה המהות שלנו ומנסים להתרכז בזה הכי טוב שיש".

דודי תירם: "משחק מאוד חשוב ומאבק ישיר על כניסה לפלייאוף העליון. מכבי נתניה קבוצה מצוינת אבל אני חושב שאנחנו קבוצה לא פחות טובה. יש לנו את האיכויות שצריך כדי לנצח משחק כזה ומקווה שנעשה את זה. מכבי נתניה זאת קבוצה שגדלתי בה, נתנו לי הרבה וזה מאוד מרגש אותי ואשמח לשחק טוב נגדם".

בינתיים הגיע למועדון הקשר אנגוסה סונזו, קשר בן 21 מזמביה. יש לו הופעה אחת במדי הנבחרת בגביע העולם עד גיל 20 שנערך בשנת 2017. בן שמעון אמור קלבל החלטה לגבי צירופו, על המשבצת שהותיר לאונרד אווסו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך