חבריו של ישראל פרץ נפרדים ממנו בפייסבוק

חבריו של ישראל פרץ שנפטר במוצאי שבת, סופדים ונפרדים ממנו בעצב בדף הפייסבוק שלו

בני משפחתו של ישראל פרץ הרגישו שמשהו לא כשורה במוצ"ש האחרון. סמוך לשעה עשר בלילה הם יצרו קשר עם המשטרה וביקשו לשלוח ניידת לדירה, מאחר וישראל לא ענה להם והיה ברור שהוא מצוי בדירתו. כוחות כיבוי ומשטרה פרצו את הדלת ומצאו את ישראל ללא רוח חיים. ישראל היה במותו בן 20 והיה מהצעירים המוכרים באשדוד ומעורה מאוד בחיי הלילה, ומותו הטרגי השאיר אחריו בני משפחה וחברים המומים וכואבים.

מספר ימים עברו מאז מותו הטרגי של ישראל וחבריו עדיין ממאנים להאמין שחברם נפטר ולא ישוב עוד, ובלב דואב ומלא כאב מול תמונתו האחרונה שפירסם בפייסבוק רק יממה לפני שהלך לעולמו, נפרדים ממנו חבריו שהכירו אותו היטב וגם כאלה שלא הכירו אותו אך היו חבריו בפייסבוק בתגובות מלאי עצב ודמעות: "מי היה מאמין שזה יהיה פוסט אחרון שלך ותמונה אחרונה לפני שאתה נפרד מאיתנו ככה בשתיקה: (ת.נ.צ.ב.ה)" כך נפרד בכאב אחד מחבריו, חברה נוספת ספדה לו ורשמה : "ישראל הפכת להיות מלאך של בורא עולם, ת.נ.צ.ב.ה תמיד תישאר בליבי לנצח.".

is1

is2

is3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך