צו הפטר למחיקת חובות בגובה מיליון ₪ ניתן בתשלום של 110,000 שקלים בלבד, תוך שמירה על דירת מגורים של בני הזוג!

טור אישי\ עו"ד מורן דהן, עו"ד חן הרוש ממשרד דהן הרוש משרד עורכי דין וגישור - טלפון: 08-8654800

למשרדנו הגיעו לפי כשנה וחצי זוג לקוחות בשנות ה- 60 לחייהם, הורים לחמישה ילדים. בני הזוג ניהלו עסק לחומרי בניה והתפרנסו בכבוד במשך שנים רבות. במהלך הזמן קיבלו לעבודתם עובד חדש ומסור. אותו "עובד" חדש ו"מסור" ניצל באופן שיטתי את תום הלב של הבעל שניהל את העסק וגרם לו לבטוח בו ואף העניק לו גישה לנקודות הרגישות של כל עסק (קופה, חשבוניות, כספות).

בתוך פרק זמן קצר התברר לבני הזוג כי על העסק השתלט ארגון פשע שגלגל חשבוניות פיקטיביות בסכומים גבוהים, פיזר צ'קים והתחייבויות בסכומים גדולים מאד שהובילו את העסק לקריסה כלכלית מהירה, ללילות ללא שינה ואף לחקירות ברשויות המס. עם היוודע התרמית, סגר הלקוח את העסק תחת איומים קשים על חייו וחיי משפחתו. סגירת העסק השאירה את בני הזוג בשנות ה-60 לחייהם ללא עבודה ועם קושי גדול למצוא מקום שיקבל אותם לעבודה כשכירים חסרי ניסיון ובגילם המבוגר וזאת לאחר שנים רבות בשוק העצמאי.

המצב הוביל אותם לצבירת חובות של למעלה מ- 1,000,000 שקלים תוך זמן קצר מאד ובני הזוג פנו באמצעות משרדנו להליכי פשיטת רגל ושיקום כלכלי, כאשר החשש הגדול היה שעקב החובות הגבוהים יאבדו בני הזוג את דירת מגוריהם בת ה-5 חדרים. במעמד הדיון, לאחר דין ודברים והסברים משפטיים בעלי משקל רב קיבל בית המשפט את עמדתנו והצעתנו למתן צו הפטר ללקוחותינו בתנאי שיעמדו בתוכנית הפירעון כאמור: החובות של החייבים ימחקו במלואם, בתשלום של 110,000 שקלים בלבד אשר ישולמו בפריסה של 60 תשלומים לפי בקשת החייבים, כאשר תמיד יש להם אפשרות להקדים תשלומים. למעשה, זוג הלקוחות מקבלים צו למחיקת חובות בגובה של כמיליון ש"ח (צו הפטר מותנה) תוך התחשבות גדולה בנסיבות קריסתם הכלכלית, גילם, יכולת השתכרותם בנסיבות הקיימות וכמו כן החשוב מכל, הצלחנו להגן ולשמור באופן מלא על דירת מגוריהם בת ה-5 חדרים בתשלום של 110,000 שקלים בלבד ובפריסה לתשלומים.

כאשר קיימים כנגדך חובות ולזכותך נכס או זכויות בירושה, עליך לבדוק היטב עם עו"ד המומחה בתחום חדלות פירעון והוצאה לפועל האם יש כדאיות לגשת להליך כזה או אחר. בכל חוב ניתן לטפל ועל כן חשוב מאד להגיע ולקבל יעוץ משפטי בהקדם האפשרי. בשנים האחרונות יש מגמה של שינוי חיובי לציבור החייבים במדינה באמצעות קידום חקיקה והליכים חדשים ומגוון אפשרויות לטיפול בחובות. יובהר כי אין לראות במידע המוצג בכתבה ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית.

 

משרדנו מייצג חייבים למעלה מעשור ומטפל בחובות מכל סוג שהוא. דהן הרוש משרד עורכי דין וגישור. הרצל 1, אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך