עתירת עוביידה חטאב לשחרור מוקדם נדחתה

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה את עתירת בלם מ.ס אשדוד לשעבר. פרקליטו עו"ד אייל אברמוב: "אם הוא יישאר עוד ארבעה חודשים בבית הסוהר, אני לא רואה כיצד זה יתרום לחברה". יישאר ככל הנראה עוד 4 חודשים בכלא.
חטאב. (צילום: טל אקוקה)

עתירתו של הכדורגלן עוביידה חטאב, לשעבר בלם מ.ס אשדוד,  לבית המשפט המחוזי בנצרת על ההחלטה של ועדת השחרורים שלא לקצר את עונשו בשל מעורבותו בתאונת פגע וברח, בה נהרג אדם, נדחתה הבוקר (רביעי). על כך חטאב מרצה עונש של 15 חודשי מאסר בפועל. הדיון התקיים בפני הרכב של שלושה שופטים, יוסף בן חמו, רננה גלפז ואילונה לינדנשטראוס.

כזכור, בתחילת החודש ועדת השחרורים בכלא חרמון לא אישרה קיצור שליש מעונשו של חטאב, וזאת לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין דחה בעבר גם את בקשותיו לחנינה. כעת, כאמור, חטאב פנה לבית המשפט המחוזי בנצרת על מנת שזה ידון בבקשתו, באמצעות פרקליטו עו”ד אייל אברמוב, כאשר לדיון הגיעו בני משפחתו והמאמן טל בנין.

עו”ד אברמוב טען: “העותר הורשע בעבירה חמורה אבל נכנס לכלא בגלל מהות העבירה ולא בגלל המסוכנות שלו לציבור הרחב. בשנת 2016 העותר ביוזמתו החל בהליך שיקום מיוחד וממושך שהניב פירות מידיים, לאחר שהתמקד במחשבות חיוביות. ההחלטה של ועדת השחרורים לא התייחסה לתקופת השיקום טרם כניסתו לכלא. העתירה שלנו היא שחרורו המוקדם של העותר ברישיון. במשך חצי שנה הוא בין כותלי בית הסוהר. אם העותר ישוחרר היום, הוא יקבל באופן מיידי מזור תעסוקתי, הוא יוכל לעבוד ולתרום במעגל העבודה. אם לא, סיכויים רבים שהקריירה שלו תיעצר. אם הוא יישאר עוד ארבעה חודשים בבית הסוהר, אני לא רואה כיצד זה יתרום לחברה. אם ימתין עד חודש מאי, יכול להיות שלא יהיה לו לאן לחזור.  אימון כדורגל הוא שעה וחצי ביום, הוא יוכל להשתקם גם בחוץ או לרצות עבודות שירות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך