הולכת ומסתבכת. עוד הפסד למכבי אשדוד

הפועל "יוסי אברהמי" אילת הגדילה את הפער מהקו האדום לארבע נקודות עם 87:98 קריטי בחוץ על מכבי אשדוד. 24 לרייס, דאבל-דאבל לבן שימול. מכבי אשדוד מסתבכת בתחתית.
ג'ונסון. מנסה לשמור את אשדוד בתמונה (צילום: לירון מולדובן)

האם גורל היורדת לליגה הלאומית הוכרע כבר הערב (שני)? הפועל "יוסי אברהמי" אילת הגיעה מרוכזת להיכל הקריה, הובילה לאורך כל המשחק וידעה להדוף ניסיון קאמבק מאוחר של מכבי אשדוד בדרך לניצחון 87:98. החבורה של אריק אלפסי לא רק פתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום, אלא גם הבטיחה יתרון בשובר השוויון העונתי מול "הדולפינים".

שישה שחקנים שונים בשורות האורחת קלעו בספרות כפולות, כאשר בראש שוב עומד רייבונטה רייס המצוין, עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ההבדל הגדול באילת היה היכולת של הקפטן אבי בן שימול, שקלע 12 נקודות עם החטאה בודדת מכל הטווחים, מסר 11 אסיסטים ודורג ראשון גם במדד הפלוס-מינוס (15+). אריק תומפסון תרם דאבל-דאבל משלו (16 נקודות ו-10 ריבאונדים) והקבוצה כולה הגיעה ל-38 זריקות עונשין ודייקה מהקו ב-81%.

אשדוד מסתכלת על הטבלה וכבר לא רואה אף קבוצה במרחק סביר ממנה. "הדולפינים" רדפו לאורך כל הדרך וכבר התקרבו מאוד מספר פעמים במחצית השנייה – בעיקר בזכות התעלות של לה-דונטיי הנטון – אבל לא הצליחו להשלים את המהפך. הנטון קלע 18 מ-25 נקודותיו ברבע השלישי, אלייז'ה ג'ונסון הוסיף 18 ופול סטול 17 לצד 8 אסיסטים ו-6 חטיפות, אבל באחוזים נמוכים מהשדה (3 מ-12).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך