2 אנשי עסקים מאשדוד נעצרו בפרשת החשבוניות הגדולה של ארגון פשע מהדרום

2 אנשי עסקים מאשדוד חשודים בגלגול חשבוניות פיקטיביות בסכומים גדולים בשיתוף עם ארגון הפשע של בני שלמה ממושב חלץ
אסיר אזוק באזיקים

שני אנשי עסקים מוכרים מאשדוד נעצרו בשבוע שעבר במסגרת פשיטה של המשטרה על ארגון הפשע של בני שלמה, בחשד כי הפיצו חשבוניות פיקטיביות.

לפי המשטרה, הארגון של שלמה עבד בייצור כסף באמצעות מערך של הפצת חשבוניות פיקטיביות בהיקף של חצי מיליארד שקל. בדיוני הארכות המעצר הבאים כבר נטען כי מדובר ב"פרשה של מיליארדים". כמו בתיק ארגון הפשע המיוחס ליניב בן דוד, גם כאן החשבוניות הפיקטיביות הופצו על פי החשד לקבלני בנייה שנוהגים לשלם שכר בכסף שחור במזומן, ללא מסים. כדי להלבין את ההוצאות, הקבלנים מקזזים חשבוניות פיקטיביות, מוציאים צ'קים תואמים ומוסרים לבעלי חברות הקש, ואלו פורטים את הכספים בצ'יינג' למזומן, בניכוי עמלת מתווכים, תוך יצירת מצג של גלגול כספים חוקי. "אתה מבקש חשבוניות פיקטיביות על כוח אדם, על ברזל וחומרי גלם. אתה מתקזז, מפחית את הוצאות המע"מ הפיקטיביות מההכנסות אמת שקיבלת בתוספת מע"מ עבור פעילות העסק, והמדינה מפסידה החחק שלה בעסקאות אלה", מסביר גורם המעורה בתיק.

שני אנשים העסקים הם מ.א בן 54 מאשדוד המוכר כאיש עסקים מתחום האולמות, וכן י.ש בן 49 אף הוא איש עסקים, לפי החשד של המשטרה השניים מגלגלים חשבוניות פיקטיביות בסכומים גדולים ומעצרם הוארך בשבוע עד היום (שני) כאשר היום יתקיים דיון מחודש בעניינם.

עורכי הדין של החשודים טוענים שמרשיהם אינם קשורים כלל ועיקר לשום ארגון פשיעה וכל עוד המשטרה תטען זאת הם יורו למרשיהם לשתוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך