עוד קורבן: נער חרדי תושב אשדוד עצור בדנמרק בחשד להברחת גת

מעצר נוסף של אשדודי ברחבי אירופה בחשד להברחת גת, צעיר בן 17 עצור למעלה משבוע ימים בחשד להברחה, מקורביו טוענים שנוצל ע"י ישראלי שנתן לו סה"כ כרטיס טיסה בחינם

ישראלים רבים עצורים במדינות שונות ברחבי העולם בחשד להברחת גת, כאשר מיום ליום נחשפים סיפורים חדשים על אירועים כאלה ואחרים, בגינם נעצרים ישראלים ששמם נקשר לצמח הגת המותר לשימוש בישראל.

רק בסופ"ש האחרון פרסמנו בעיתון 'המגזין' על הזמר האשדודי אלירן דרעי שנתפס בנורבגיה בחשד להברחת גת ושוחרר באורח פלא כעבור חודש בלבד, וכעת מתברר שאשדודי נוסף עצור באירופה סביב אותו חשד.

לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי צעיר חרדי תושב רובע ז' נעצר לפני קצת יותר משבוע בדנמרק, בחשד להברחת 20 ק"ג של צמח גת, כאשר על פי מקורבי הצעיר בן ה- 17 הוא נוצל על ידי מבוגר ישראלי שנתן לו טיסה בחינם ובתמורה הוא העביר מזוודה למדינה אחרת.

משפחתו של הצעיר עושה מאמצים בימים אלה להעמיד לבנם יעוץ משפטי הולם, במטרה להוכיח שהנער נוצל שלא באשמתו, ובכך לנסות ולשחררו בטרם יתפתח התיק נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך