בן שמעון ייבחן השבוע שחקנים בתפקידי קשר וחלוץ

המאמן כבר אמר שהוא מחפש שחקנים במקום אווסו הקשר וסילבסטר החלוץ שעזבו. בן שמעון לאחר מכבי ת"א: "אנחנו עוד ננצח את מכבי תל אביב בתקופה שלי. צריכים להרים את החבר'ה באשדוד כדי שהם יאמינו בעצמם יותר".
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

כבר בימים הקרובים יתחילו להגיע למ.ס אשדוד נבחנים, בעיקר מאפריקה, לתפקידי קשר וחלוץ. לאשדוד מוצעים שחקנים רבים והמאמן רן בן שמעון ייבחן אותם. ייתכן גם שהוא בעצמו ייבקש לסכם עם שחקן זה או אחר, כששרידן מקרית-שמונה הוא אופציה טובה. בן שמעון עצמו אמר כי הוא רוצה קשר וחלוץ במקום ליאונרד אווסו הקשר האחורי שעזב לארה"ב ויאקוב סילבסטר החלוץ שעזב להפועל חיפה.

בן שמעון אמר לאחר המשחק מול מכבי ת"א, שהסתיים בניצחון האלופה 0:2: "אין לי בכלל ספק שמ.ס. אשדוד תהיה בעתיד קבוצת צמרת וקבוצה של פלייאוף עליון. אנחנו עוד ננצח את מכבי תל אביב בתקופה שלי. צריכים להרים את החבר'ה באשדוד כדי שהם יאמינו בעצמם יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך