הפסד בכורה. רן בן שמעון בבכורה שלו ומ.ס אשדוד נוצחו על ידי מכבי ת"א

רן בן שמעון פגש במשחק הבכורה שלו את היריבה הכי קשה שיכול היה לבקש, את האלופה הבלתי מנוצחת, מכבי ת"א. זה נגמר בניצחון של האלופה 0:2, ששלטה במשחק. בן שמעון יחפש את ניצחון הבכורה במחזור הבא בבית מול נתניה.
בן שמעון. בוחן. (צילום: טל אקקוה)

כולם הסתכלו על רן בן שמעון על הספסל. הוא היה הדבר המרכזי ביותר בפתיחת המשחק. מאמן נבחרת קפריסין "שנחת" היישר על הקווים של מועדון ספורט אשדוד, "נחת" אחרי 2-3 אימונים בלבד, היישר למשחק חוץ מול האלופה הבלתי מנוצחת העונה – מכבי ת"א. המשחק הכי קשה שהיה יכול לקדם את שובו לכדורגל הישראלי. "הנחיתה" הזו נגמרה בניצחון של מכבי ת"א 0:2 על אשדוד.

אשדוד עלתה בהרכב חסר מאוד. שלומי אזולאי, עושה המשחק של אשדוד, השחקן אולי המשפיע ביותר באשדוד העונה, לא שיחק בגלל פציעה וקשה היה לראות מי שיעשה את ההבדל בקישור בלעדיו, גם הקשר האחר סמואל אלאבי חסר בגלל פציעה. לזה תוסיפו את שובל גוזלן שהיה חולה כל השבוע ועזיבת ליאונרד אווסו לליגה האמריקאית, והנה לכם הרכב חסר מאוד במשחק הבכורה של בן שמעון. מנגד מי שבלט במחשחק הזה היה השוער רועי משפתי שמנע עוד כמה שערים בטוחים.

מכבי שלטה במשחק. היא לחצה כבר מהדקה הראשונה של המשחק. אצילי נכנס לתוך הרחבה של אשדוד והוציא רוחב, הבלם מאוגנדה אוואני עצר את הכדור ותוך כדי נפל עליו והוא פגע בידו. השופט נאאל עודה הורה להמשיך. 18 דקות במשחק ומשפתי הוציא שער מכדור של מיכה.שכבר הלך לחיבורים. מכבי ת"א הייתה בלחץ מאסיבי על שער אשדוד לחפש שער מהיר.זה לקח להם כחצי שעה. בדקה ה-34 אצילי עשה 0:1. הכדור הורחק אליו והוא מ-16 מטרים הרים רגל ובעט במדויק לפינה הימנית, לקורה ופנימה 0:1. אשדוד ירדה במינוס שער להפסקה.

משוכה קשה לעבור. שחקני מ.ס אשדוד לפני המשחק מול מכבי ת"א. (צילום: טל אקוקה)

בדקה ה-52 מכבי כמעט עלתה ל-0:2. גולסה בעט כדור שהשאיר לו אצילי מצוין. משפתי הדף  את הכדור שהמשיך להתגלגל  וכמעט חדר לשער. גורדנה איבד כדור (58) ואופואדו בעט מ-20 מטרים בעיטה מסוכנת שרק העירנות של משפתי מנעה שער. 5  דקות אח"כ ההצלה של המשחק. אופואדו המשיך מקרוב כדור רוחב ומשפתי בהצלה גדולה עצר שער בטוח! גולסה (75) הגיע למצב של גול, אבל…נכון משפתי עצר.אבל שתי דקות אח"כ גם הוא לא עזר. כדור הוחזר לו לרחבה למצב קשה מול שכטר שהקדים אותו ומשפתי הכשילו. את הפנדל בעט יונתן כהן פנימה 0:2 לת"א. משפתי (בפעם המי יודע כמה) ואוואני מנעו את השלישי (90) משכטר כשנגח כדור מקרוב ומשפתי הדף, ואת הריבאונד מהראש של שכטר הציל אוואני. אשדוד ירדה רק עם שני כדורים ברשת הרבה בגלל משפתי. בן שמעון יחפש את הניצחון שלו במחזור הבא מול נתניה. שם כבר הסיכויים יהיו גבוהים יותר.

הגנת אשדוד עבדה קשה. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: משפתי: מושל, אוואני, ברדע, גיל כהן (עבודי, 78), קמהאני, אספה (בריהון, 55), גורדנה, כנעאן (בן זקן, 73), יחזקאל, דוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך