מהומה גדולה בסיום משחק עירוני אשדוד בחולון. שופטי המשחק יגישו תלונה. ייתכנו עונשים כבדים – צפו בסרטון

אנשי ושחקני עירוני אשדוד לא קיבלו את פסיקת השופט לשער הניצחון של ירמיהו חולון בסיום (1:2). לאחר השריקה פרצה מהומה שבמהלכה טוען שופט המשחק בר שחרור כי שוער עירוני גל אנלגשטיין פגע בו והקוון ויקטור מאיר כי בעטו בו. ההמשך בבית הדין של ההתאחדות ברביעי. הקבוצה צפויה לספוג עונשים כבדים מאוד. שמשת מכונית הקוון שי גוזלן נופצה. השופטים יגישו תלונות על אלימות כלפיהם - צפו במהומה.
שמשת מכונית הקוון שנופצה בסיום.

קבוצת עירוני אשדוד מליגה א' דרום עלולה לספוג עונשים כבדים ביום רביעי הקרוב בהתאחדות לכדורגל בעקבות הארועים בסיום המשחק בשישי מול ירמיהו חולוןן, בחולון, בסיום משחק ההפסד 2:1. שופטי המשחק יגישו תלונה במשטרה. שופט המשחק בר שחרור טוען כי ושער אשדוד נגח בו ואחד הקוונים כי בעטו בו בירידה לחדרי ההלבשה.

הכל החל בסיום אז ספגה אשדוד שער סיום שלדעתה לא עבר את הקו וגם נעברה לפני כן עבירה על השוער גל אנגלשטיין. מיד בסיום פרצה מהומה (צפו בסרטון) והשופטי המשחק נמלטו לחדרי ההלבשה. אז רואים שם את השוער אנגלשטיין ניגש לשופט. לדברי השופט בר שחרור הוא פגע בו לכאורה והוא יגיש על כך תלונה.

הקוון ויקטור מאיר טוען כי מישהו בעט בו ולאחר צפייה בסרטון גם הוא יגיש תלונה במשטרה. שמשת מכוניתו של הקוון הנוסף שי גוזלן נופצה וגם בכוונתו להגיש תלונה על כך. הירוע יידון כבר ברביעי בתאחדות לכדורגל. משטרה וזמנה למקום. אם ייקבלו את הדוח של השופט בר שחרור שיציין את כל האירועים הרי שצפויים ככל הנראה עונשים כבדים לקבוצה כולל עונשי הרחקה לשחקנים שהיו מעורבים באירוע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך