האלופה הופתעה בקרית-אונו

הסיבוב השני בליגת ווינר בכדוריד יצא לדרך עם הפתעה - קרית אונו ניצחה 24:26 והנחילה הפסד שני לאלופה ולמוליכה הפועל אשדוד.
קרית-אונו עצרה את אשדוד (צילום: מני אלגריסי)

ככה לא מתחילים סיבוב. זה אומנם היה על הנייר סוג של מפגש קצוות, אבל קרית אונו שלא הייתה רחוקה מהפתעה במחזור הראשון באשדוד – סיפקה גם היום פייט נהדר, ניצחה והנחילה הפסד לאשדוד 24:26, שחסרה את יוסי ביטרמן הפצוע ואת יובל כץ המורחק.

כמו במפגש הראשון, החניכים של גלעד מאור הוליכו במהלך המחצית הראשונה – 3:9 בדקה ה-15 – דקות שבהן בלטו הזרים מרקו פנדיץ' ומרקו קאמפר. האלופה סגרה בזכות יכולת טובה של גאבור לנגהאנס (5 שערים בחצי הראשון) את מרבית הפיגור עד להפסקה – 14:12. אונו פתחה מצוין גם את המחצית השנייה והוליכו 12:17 משערים של קאמפר, דושאן שיפקה ונדב ביטון. אשדוד הגיבה בריצת 0:3 משלה, אבל בהמשך אונו הפגינה אופי ויכולת נהדרת בשני צידי המגרש ועלתה ל-20:25 בדקה ה-55 בדקות נהדרות של אריאל רוזנטל. אשדוד הצליחה רק לצמק עד לסיום.

בקרית אונו הצטיינו – פנדיץ', שיפקה וקמפאר 6 כ"א, אריאל רוזנטל 3 (שניים מהם בדקות ההכרעה). פיצי גואטה ודוד פנחסי הצטיינו בהגנה. טולי ליבגוט בשער, ונבו מדינה בן ה-16 ערך הופעות בכורה. מבקיעים בולטים באשדוד – ניבו לוי 7 שערים, לנגהאנס 6, טל הרשקוביץ 5, אסף בן גוזי 3.

שיפקה ערך את משחקו האחרון באונו, ומחר אמור לנחות בארץ המקשר הקרואטי מרקו מאטיץ', אקס מכבי ראשל"צ, שיצטרף ויוכל לשחק במחזור הבא. אונו תעבה את הסגל בכישרונות הצעירים שלה – נבו מדינה ופיליפ אירוביץ', שישוב מהפרויקט של נבחרת הנוער בסרביה, ואליו יצטרף חברו לנבחרת, גיא גרא, שיגיע בהשאלה ממכבי ראשל"צ. שפטו רון פרץ וניב שוורץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך