טרגדיה באולם שמחות

הרוגה ופצועים לאחר שגוף תאורה קרס במהלך חתונה באולם עדיה. אם הכלה' תושבת אשדוד סיפרה: "שמעתי צרחות, וחשבתי שנכנסו מחבלים. הזוג עוד לא מעכל מה שקרה"

אישה כבת 50 נהרגה ו-21 בני אדם נפצעו לאחר שגוף תאורה קרס במהלך חתונתם של מור לוי וקארין חיון באולם האירועים עדיה ביבנה. אם הכלה, סמדר חיון, תושבת אשדוד סיפרה ל"אשדוד אונליין": "דקה לפני שקרה האסון, עזבתי את רחבת הריקודים, והלכתי לסוויטה של הזוג. לפתע שמעתי צרחות וצעקות. בשניות הראשונות הכול עבר לי בראש. אולי זה פיגוע, אולי נכנסו מחבלים". סמדר יצאה אל הרחבה, ואז נגלה לעיניה המראה המזעזע של הפצועים שותתי הדם. היא התמוטטה, ואיבדה את ההכרה. "הוציאו אותי החוצה, אבל אני לא זוכרת כלום מהרגעים האלה", היא אומרת. התחושות, כמובן, קשות. זוהי חתונה של שני בני מושבים סמוכים, אמונים ושדה עוזיה. אלה מושבים חמים, משפחתיים, כולם מכירים את כולם, ורבים מהם קרובי משפחה. האסון הזה נוגע בכולם. ההרוגה באסון נשואה לדוד של הכלה. גוף התאורה שקרס ממוקם מעל לבר המשקאות. מדובר במעין מתקן גדול עם נורות לד בכל מיני צבעים, שיורד באמצעות שרשראות ובנוי מטבעות, כאשר הטבעת החיצונית בקוטר שישה מטרים, ניתקה מהתקרה ונפלה.

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבתי החולים קפלן שברחובות, אסף הרופא שבבאר יעקב ושיבא שבתל השומר. גבר אחד כבן 65 נפצע באורח בינוני והיתר נפצעו באורח קל.

אחד מהאורחים סיפר כי נמנע אסון יותר כבד, מאחר שגוף התאורה נפל על הבר ועל שטח שאנשים לא עומדים בו. כמו כן, האסון קרה דקות מועטות לפני מסיבת האפטר פארטי. "הדי ג'יי עדיין לא עלה לעמדה. אם הוא היה מתחיל, והצעירים היו מגיעים לרחבה, סביר להניח שהיו גם יותר צעירים סביב הבר, שהיו מגיעים לקחת כמה צ'ייסרים", הוא סיפר.

צילומים באדיבות יבנה נט
צילומים באדיבות יבנה נט

"אני לא מאשימה אף אחד", אומרת סמדר. "כרגע אני מאחלת רפואה והחלמה לפצועים. שוחחתי איתם אחד אחד, לשמוע ולחזק, והם חיזקו אותי. אני מקווה שיפיקו לקחים כדי שאסונות כאלה לא יחזרו. כמה חודשים שחיכינו לחתונה, עשינו ביחד הכול, והיה אירוע מדהים ושמח. הם פשוט לא מעכלים, זה בלתי נתפס".

צילומים באדיבות יבנה נט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך