רן בן שמעון: "יש לי חוב היסטורי למועדון ספורט אשדוד"

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד דיבר לראשונה במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בקבוצה. בן שמעון ואשדוד ייפגשו ביום שבת (19.50, איצטדיון בלומפילד) למשחק מול מכבי ת"א. : "אנחנו לא נתבטל בפני אף קבוצה". הקשר אלאבי נפצע והובהל לבית החולים.
צילום: משה סידי

כבר מזמן לא היה חדר מסיבת העיתונאים של מ.ס אשדוד מלא במצלמות ועיתונאים לפני משחק. היום, חמישי זה קרה. הסיבה: מסיבת העיתונאים הראשונה של המאמן החדש רן בן שמעון.

בן שמעון שסיים רק לאחרונה את תפקידו כמאמן קפריסין ומונה לאשדוד התייחס לחזרתו וגם לקראת המשחק מול מכבי ת"א בשבת (19.50, בלומפילד). בן שמעון סיפר על השתלשלות העיניינים להגעתו: "קיבלתי טלפון מג'קי ושקלתי את העניין. יש לי חוב היסטורי לאשדוד ואיתגר אותי מאוד לאמן את החברה האלה. אני שמח להיות פה".

על הסגל שיש בקבוצה: "יהיה לי קשה מאוד להמציא דברים. בימים האלה אנחנו בונים את הצוות והסגל הסופי. הגעתי בטיסה לפני יומיים ואארגן את המועדון כמו שאנחנו מבינים". על רוני אוואט המאמן הקודם אמר: "רוני נמצא במצב מורכב חייבים להבין אותו. אני מאוד רוצה אותו לצידי. הוא עובר שנה לא קלה בלי קשר לכדורגל".

בן שמעון התייחס למשחק מול מכבי ת"א אמר: "אנחנו באים לאתגר גדול בבלומפילד, מול הקבוצה הטובה במדינת ישראל. מהיום והלאה נעבוד על זה שלא מתבטלים מול אף קבוצה".

הקשר רועי גורדנה שנטל חלק אף הוא במסיבת העיתונאים: "מאמן חדש ישן שאימן אותי כבר פעמיים. עשה אווירה חדשה בחדר ההלבשה. פשוט כיף שהגיע".

בעניין אחר, קשר הקבוצה סמואל אלאבי פרק את כתפו במהלך אימון הבוקר של הקבוצה ופונה לקבלת טיפול בבית החולים אסותא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך