פרסומים: שרידאן מועמד למ.ס אשדוד סילבטר בדרך להפועל חיפה

שחקנה של קרית-שמונה הוא שם שעלה באשדוד. עוד בתכנון יאניס קוסולוס קשר אחורי יווני מקפריסין במקומו של ליאו אווסו שעזב. כמו שזה נראה סילבסטר בדרך להפועל חיפה שרוצה את השחקן.

רן בן שמעון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד כבר החל לעבוד. הוא מחפש שחקני חיזוק בחלון העברות. שם שעלה על פי פרסומים הוא קיליאן שרידאן מקרית שמונה אותו מכיר בן שמעון. השחקן שיחק בעבר בקפריסין ובן שמעון מעריך אותו. שם אחר גם אותו מכיר בן שמעון מקפריסין הוא הקשר האחורי יאניס קוסולוס, ישיגיע במקומו של ליאונרד אוואסו.

ייתכן מאוד שהגעתו של בן שמעון תסלול את עזיבת יאקוב סילבסטר אותו רוצה הפועל חיפה. כמ שזה נראה בן שמעון יהיה מוכן לוותר על השחקן, כמובן תוך הגעת שחקן אחר במקומו בתפקיד.

בן שמעון שהגיע ללא משפחתו מחפש דירה באשדוד. הוא יתגורר בעיר ולא כפי שהיה בעבר שהגיע מחוצה לה. המעבר מלמד אולי על הרצינות של שני הצדדים בשידוך לשנתיים וחצי הקרובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך