ליאונרדו אווסו עבר לליגה האמריקאית

הקשר הגנאי בן ה-22 חתם לארבע שנים בקבוצת וונקובר מליגת ה-MLS וירוויח 320 אלף דולר לעונה. הערכה העסקה שווה לאשדוד כמיליון דולר. אשדוד גברה 0:4 על מכבי יפו מליגה א' במשחק אימון, רן בן שמעון צפה בו.
אווסו. עזב. (צילום: טל אקוקה)

לאחר עונה וחצי במ.ס אשדוד עזב היום ליאונרד אווסו את המועדון, הוא סיכם ל-4 עונות בקבוצה וונקובר מליגת ה-MLS האמריקאית. על פי הערכות העסקה שווה למ.ס אשדוד כמיליון דולר.

הקשר בן ה-22 שהגיע מקבוצת דרימס, רשם 29 משחקי ליגה בעונה שעברה  והעונה פתח ב-17 נוספים בליגת העל, כשאת השער היחיד שלו במדי אשדוד כבש ב-1:4 על הפועל רעננה בגביע הטוטו בתחילת העונה.

מהמועדון נמסר: "הקשר הגנאי לאונרד אווסו חתם הערב בקבוצת וונקובר מליגת ה-MLS האמריקאית. אנו רוצים להודות לאווסו על שנתיים מדהימות ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

רן בן שמעון, המאמן החדש של הקבוצה,  הגיע היום למשחק האימון של מ.ס אשדוד מול מכבי יפו שהסתיים בתוצאה 0:4 לאשדוד. מי שהעביר את המשחק היה אלי לוי, שיחזור לתפקיד מאמן הנוער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך