הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה הקטלנית סמוך לאשדוד

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה הקשה אמש סמוך לאשדוד. השניים תושבי לוד נכנסו בגדר בטון התהפכו עם רכבם ומותם נקבע במקום

הותר לפרסום: אבי מיכאלי בן ה-55 ואמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81 הם ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה לפני חצות ביום ראשון בכביש 4 ליד יבנה. סמוך לחצות רכבם של השניים, תושבי לוד, התנגש בגדר בטיחות מבטון והתהפך בכביש 4. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה החל בביצוע פעולות החייאה בשימשלשווילי, בסיומן קבע את מותה במקום. מיכאלי נלכד בכיסא הנהג במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. לוחמי אש שהוזעקו למקום חילצו אותו מהרכב, ובתום פעולות החייאה נקבע מותו.

פרמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה. ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אישה בשנות ה-60, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לאחר ניסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות ה-60 נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב על ידי הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך