כ-700 אלף שקלים פיצוי לבת 82 שנדרסה

בת 82 שנדרסה לפני כ-4 שנים על ידי מכונית מסוג מזדה ברחוב ז'בוטינסקי, תזכה לפיצוי כולל של כ-700 אלף שקלים, כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בין בא כוחה, עו"ד דותן לינדנברג, לבין קרנית, הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים
אישה חולה על מיטה

ניידת טיפול נמרץ פינתה את הקשישה לחדר הלם בבית חולים שיב"א – תל השומר כשהיא סובלת מכאבי ראש וסחרחורת, אינה זוכרת שהייתה מעורבת בתאונת דרכים וסובלת משברים בצוואר, בירך וביד ימין. בבית החולים היא עברה ניתוח בהרדמה כללית להחלפת ירך ימין.
לטענות בא כוחה, עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, לפני התאונה, הקשישה הייתה עצמאית, בריאה בגופה ובנפשה וניהלה בכוחות עצמה את משק ביתה. כתוצאה מהתאונה היא סובלת כיום מפוסט טראומה, מתקשה להשלים עם אובדן העצמאות ואינה מסוגלת לשחזר על היום את נסיבות התאונה. בנוסף היא סובלת מחוסר שיווי משקל, מירידה קוגניטיבית עקב פגיעת הראש, מהגבלות תנועה ונזקקת לטיפול סיעודי צמוד.

לבקשת בא כוחה, השופטת עדי אייזדורפר מבית משפט השלום באשדוד, מינתה שלושה מומחים רפואיים מטעם בית המשפט שיקבעו את שיעור הנכות האורתופדית, הנוירולוגית והנפשית. כיון שלנהג הפוגע, בן מיעוטים, לא היה ביטוח חובה, התביעה הוגשה נגד קרן קרנית.
הנפגעת ביקשה מבית המשפט לפסוק לה פיצוי עבור כאב וסבל, טיפולים רפואיים, עזרת צד ג' ובשבוע שעבר הסכם פשרה לפיו הקשישה תקבל פיצוי כולל בסך 686 אלף ₪ קיבל תוקף של פסק דין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך