תאונה מחרידה: שני הרוגים בהתהפכות רכב סמוך לאשדוד

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת תאונה בכביש 4 בין אשדוד ליבנה, קבעו את מותם של שני נוסעים לאחר שרכבם התהפך והם נהרגו לאחר זמן קצר

דובר מד"א, זכי הלר הודיע לפני זמן קצר כי בשעה 23:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רכב שככה"נ התהפך בכביש 4 לצפון סמןך למחלף יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר ואשה כבני 70 במצב קשה. ע"פ גורמי רפואה שהיו במקום מותם נקבע דקות אחדות לאחר מכן.

מקסים קולגה ונפתלי בגלייבטר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו לזירה נתקלנו ברכב שהתנגש במעקה בטיחות. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. למרבה הצער נקבע מותם של גבר ואשה ששהו ברכב.

פאראמדיק מד"א אלון כהן שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה, ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אשה בשנות השישים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר נסיונות החייאה , נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות השישים נלכד בכסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב עי הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

צילום: איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך