טיול ירושלמי. הפועל ירושלים טיילה לניצחון על מכבי אשדוד

הפועל "בנק יהב" ירושלים לא התקשתה מול מכבי אשדוד הפצועה וניצחה בקלות 51:72 במשחקה הראשון השנה בבית. מכבי אשדוד שקועה עמוק מתחת לקו האדום.
בן משה. רבע ראשון שקול (צילומים: אודי ציטיאט)

מכבי אשדוד רצתה לנצח. היא כבר לא זכרה מתי היא ניצחה. אשדוד שוב סבלה מסגל חסר, ללא ליאור אליהו שפספס את משחק החזרה שלו לבירה בשל מחלה ולה-דונטיי הנטון הפצוע. פול סטול בשלשות משמונה ותשעה מטרים עוד שמר אותה בעניינים במשך רבע וחצי, אבל כשההגנה המקומית התהדקה, "הדולפינים" נותרו מאחור כשהם סובלים מאחוזי קליעה נמוכים מאוד מהשדה זה נגמר ב-51:72 קל מידי לירושלים. בשבוע הבא תארח החבורה של ברד גרינברג את הפועל "יוסי אברהמי" אילת, במשחק שפשוט אסור לה להפסיד.

בלאט מול סטול. שליטה ירושלמית

רגע לפני צמד משחקי בית קריטיים בליגת האלופות שעשויים להכריע את הקמפיין האירופי שלה, חזרה הערב (ראשון) הפועל "בנק יהב" ירושלים הביתה לראשונה מאז תחילת השנה האזרחית. אחרי רבע ראשון של "גישושים" שנגמר בשוויון, מחזיקת הגביע העבירה הילוך בהגנה, עצרה את מכבי אשדוד על 18 נקודות ב-20 הדקות הבאות וברחה לניצחון קל, ששמר אותה על 100% הצלחה העונה בפיס ארנה.

תומאס. בריחה ירושלמית לפני ההפסקה.

בשבועות האחרונים הכניסה החבורה של עודד קטש למערכת את ג'ון הולנד בצורה מוצלחת ביותר ואחת המשימות העיקריות שלה הערב הייתה לשחזר את ההצלחה עם שלווין מאק. הגארד שהצטרף ביום חמישי עלה טוב מהספסל, הראה מגוון התקפי וסימן וי על בכורה מוצלחת ומעודדת, לקראת המשחקים הבאים שיהיו קשים יותר מן הסתם. תמיר בלאט בלט עם צליפות מבחוץ ואסיסטים יפים כרגיל, סולימאן בריימו היה אחראי לשיתוק האורחים בהגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך