הרב אברהם עמאר מרבניה של העיר אשדוד נפטר הבוקר לאחר מחלה ממושכת

הרב הגאון רבי אברהם עמר זצ"ל, מרבני העיר הותיקים אשדוד וממקימי עולם התורה בעיר נפטר הבוקר, הלוויתו תצא בשעה 14:00 בבית העלמין באשדוד

הרב אברהם עמאר היה מרבניה הראשונים של העיר אשדוד עוד בימי הקמתה, הוא מוכר לוותיקי העיר בעיקר בזכות שיעורי התורה שהיה מוסר, כאשר היה צועד מרובע לרובע למרות חולשתו.

הרב עמאר היה מהמוהלים הראשונים בעיר אשדוד, שמל אלפי תינוקות בהתנדבות ובאהבה. בניו הקימו מוסדות חינוך לכל הגילאים ברובעים הוותיקים, בנו הואהרב מאיר עמאר שהתמודד על תפקיד יו"ר המועצה הדתית, ובנו השני הוא הרב הגאון אבנר עמאר שמחזיק קהילה גדולה ברובע החרדי בעיר.

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי כתב לאחר קבלת הבשורה "בצער ובכאב רב קיבלתי את הידיעה המרה על הסתלקותו של הגאון רבי אברהם עמר זצ״ל, רב קהילת יוצאי אלג׳יר וממייסדי עולם התורה בעיר אשדוד, וזאת לאחר שהזדכך בייסורים קשים".

דרעי הוסיף "המנוח זצ״ל היה סמל ודוגמא למסירות נפש למען התורה והיהדות, ואת כל חייו הקדיש לקירוב וחיזוק בני הקהילה הצרפתית בישראל. היה ממייסדי הקהילה החרדית באשדוד והקים בתי מדרש מפוארים באשדוד ונתניה להכשרת רבנים, הפועלים כשגרירי קירוב לבבות בכל הארץ".

דרעי ביים וכתב "זכה שבניו וחתניו וצאצאיו הרבים הנם מרביצי תורה ומזכי הרבים, בניהם ידידנו הדגול שלוחא דרבנן הרה״ג רבי אבנר עמר, רב קהילת אור מאיר באשדוד המזכה את הרבים ועושה גדולות ונצורות למען הציבור, גדולה האבדה עד מאד. בשמי ובשם תנועת ש״ס כולה, אנו משגרים תנחומים כנים לכל תלמידיו ושומעי לקחו ולמשפחתו הכבודה, וה׳ ירפא את שבר עמו אמן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך