שנתיים להירצחו של איתי מור

היום, שבת מלאו שנתיים להרצחו את איתי מור ('סבביתא'), ללא סיבה על ידי שכנו אמיר בסטיקר. אמו של איתי רחל מור: "היום שנתיים ובלי איתי מור.הבן שלי ושל מאיר...הילד היקר האהוב והמיוחד שלנו..כואב ועצוב וקשה וחסר ונורא.."
איתי מור ז"ל.

כבר שנתיים עברו מאז הירצחו של איתי מור ('סבביתא') מאשדוד, על ידי שכנו אמיר בסטיקר.

כזכור הרוצח בסטיקר רצח את שכנו, כשהאחרון ירד במדרגות. מור רק ניגש לארון החשמל כדי לטפל בתאורה כששכנו, אמיר בסטיקר, יצא מביתו חמוש בסכין וסיים את חייו בחמש דקירות. הרצח היה ללא סיבה ובסטיקר טען אז לפני שנתיים כי היו "קולות" שקראו לו לעשות את המעשה הנורא. בית המשפט המחוזי שלח את הנאשם בסטיקר  לאשפוז פסיכיאטרי לתקופה של עד 25 שנה.

אמו של איתי מור, רחל מור כתבה היום כמה מילים לזכרו של בנה, מילים שמלמדות כי הכאב לא מרפה ממנה: "היום שנתיים ובלי איתי מור.הבן שלי ושל מאיר…הילד היקר האהוב והמיוחד שלנו..כואב ועצוב וקשה וחסר ונורא.." איתי מור ז"ל שהיה בן 44 במותו הותיר אישה וארבעה ילדים.

הרוצח. בסטיקר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך