אלי לוי: "מעדיף לחיות מכוער ולא למות יפה"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת המשחק בשבת (15.00, איצטדיון הי"א) מול קרי-שמונה. לוי: "מות הנקודות לא מספקת טחשבתי שניקח יותר נקודות. צריכים עכישו לצבור כמה שיותר נקודות בכדי להבטיח את ההישארות שלנו". דודי תירם ימשיך לפתוח כבלם בהגנה.
אלי לוי.

מ.ס אשדוד תשחק ביום שבת (15.00, איצטדיון הי"א), מול קריית-שמונה, במשחק תחתית. אשדוד לא רצתה להגיע למצב הזה, אבל דבר אחד ברור לה: היא חייבת לנצח בכדי לא להסתבך בתחתית. אלי לוי המאמן והבלם דודי תירם התייחסו למשחק במסיבת העיתונאים ביום שישי.

לוי: "לא לקחנו מספיק נקודות עד היום. אנחנו משחקים יפה, אבל אני מעדיף לחיות מכוער ולא למות יפה. כמות הנקודות לא מספקת טחשבתי שניקח יותר נקודות. צריכים עכישו לצבור כמה שיותר נקודות בכדי להבטיח את ההישארות שלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד. קבוצה מאומנת שיש לה הרבה כלים התקפיים. צריך להמשיך ביכולת שלנו כי אני חושב שבסוף הדרך היא זו שמנצחת. יצאנו מאוכזבים 'מסמי עופר' במשחק מול הפועל חיפה, אבל ננסה להביא את הנקודות מול קריית-שמונה בשבת".

דודוי תירם הבלם שיחק מול הפועל חיפה 90 דקות ראשונות העונה, והוא צפוי לפתוח גם מול קרית-שמונה: "ההרגשה לחזור לשחק הייתה מדהימה. הרגשתי כמו שחקן נוער שקיבל הזדמנות. אלי לוי נתן לי הרבה ביטחון ואמר לי שהוא סומך עליי. מקווה שאמשיך ביכולת הטובה".

לקראת המשחק הבלם מאוגנדה, טימותי אוואני לא יישחק בגלל פציעה. הקפטן טום בן זקן יחזור לסגל במזחור הבא ככל הנראה ולא במשחק בשבת. דודי תירם ימישך לקבל קרדיט כלבם לצד ניר ברדע בהגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך