59 שנים לטביעת ספינת המעפילים ״אגוז״

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "לוחמים אמיצים שהיו שותפים לתקומה המחודשת של העם היהודי בארצו, ורשמו פרק מפואר בתולדות הציונות. זו הדרך הנכונה להעניק את הכבוד הראוי, לכל החברים שחרפו נפשם, למען מפעל העלאתם של יהודי צפון אפריקה, ומעניקה להם את הזכות הטבעית, להימנות על גיבורי המפעל הציוני. יהי זכרם ברוך".
ראש העיר ד"ר לסרי. (צילום: פאבל)
עיריית אשדוד חנכה את "ממוריאל הגבורה", המציג את קורות חייהם של לוחמי המחתרת, ומשלים את אנדרטת ״צל ואור״ לזכר לוחמי המחתרות וההעפלה מצפון אפריקה, זאת לציון 59 שנים לטביעת הספינה 'אגוז'.
ראש העיר ד"ר לסרי כתב: "ביחד עם יו״ר ארגון המחתרת וההעפלה מצפון אפריקה, מר מאיר כנפו וחברי הארגון, חנכנו את ״ממוריאל הגבורה״ המציג את קורות חייהם של לוחמי המחתרת, ומשלים את אנדרטת ״צל ואור״ לזכר לוחמי המחתרות וההעפלה מצפון אפריקה. לוחמים אמיצים שהיו שותפים לתקומה המחודשת של העם היהודי בארצו, ורשמו פרק מפואר בתולדות הציונות. זו הדרך הנכונה להעניק את הכבוד הראוי, לכל החברים שחרפו נפשם, למען מפעל העלאתם של יהודי צפון אפריקה, ומעניקה להם את הזכות הטבעית, להימנות על גיבורי המפעל הציוני. יהי זכרם ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך