רכש חדש לאשדוד: החלוץ רמי ביינשרדיני

רכש ראשון לאייל לחמן באשדוד, החלוץ הצרפתי הצעיר רמי ביינשרדיני

החלוץ רמי ביינשרדיני הוא הרכש הראשון של מ.ס אשדוד לקראת העונה החדשה והוא יצטרף להתקפת הקבוצה הכוללת את הצעירים המקומיים ניב זריהן, בנצי מושל, טימור אביטן ודין דוד. אתמול הוחלט כי החלוץ חן עזריאל שעדיין לא הצליח להתאושש מהפציעה שלו, ישוחרר מהקבוצה. ביינשרדיני יושאל לאשדוד לעונה אחת, כאשר לקבוצה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו במידה ותחפוץ בכך.

החלוץ נמצא בימים אלו בחופשה במולדתו ויגיע לאשדוד בשבוע הבא, אז גם יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לסגל הקבוצה לקראת פתיחת האימונים.

הצרפתי רמי ביינשרדיני בן – 23 וגובהו 1.84 משחק כחלוץ, את הקריירה החל בקבוצת הנוער של גרנובל הצרפתית ואף שיחק מספר משחקים בקבוצה הבוגרת, לאחר מכן עבר לקבוצת Tours FC שם שיחק מספר עונות, בהמשך עבר בין מספר קבוצות USJA Carquefou ו -FC Échirolles עד שנחת בעונה שעברה בינואר בהפועל ראשון לציון ובמדיה כבש 7 שערים ב-15 משחקים בלבד.

מ.ס אשדוד אומנם תפתח את אימוניה הרשמיים רק בתחילת יולי, אך היא ממשיכה לעבוד לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, והיא תקיים היום בסגל חלקי שיורכב בעיקר מצעירים ונבחנים משחק אימון בבית וגן מול בית"ר ירושלים בשעה 17:30.

צפו בביצועיו של רמי ביינשרדיני במדי ראשון לציון

רמי ביינשרדיני בצרפת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך