בגמ"ח "חסדי מאור מאיר" דואגים לחורף חם

בעמותת ״חסדי מאור מאיר״, בניהולו של שמעון בן שמעון המשיכו במסורת המבורכת שלהם וגם השנה חילקו עשרות חליפות פוטר וגופיות לתלמידים בבתי ספר, שמעון בן שמעון: "עבודתנו בבית הספר גדושה בעשייה, הצלחות ואתגרים והלב מתמלא בהתרגשות ושמחה"

כמה קר בחוץ בחורף הזה, לא צריך לספר לכם. אבל מה שכן צריך לספר לכם הוא שיש כאלה שדואגים שיהיה חם לאנשים שאין ידם משגת לקנות בגדים חמים, במיוחד לילדי בית הספר.עמותת ״חסדי מאור מאיר״, ממשיכה במסורת הנהדרת שלה וכמו בכל חורף בשנים האחרונות, חילקה העמותה עשרות חליפות וגופיות חמות לילדים מהחינוך המיוחד וממשפחות נזקקות.

כזכור, העמותה הוקמה לפני כ-8 שנים לזכרו של מאור מאיר ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בגיל 16. לאחר מותו התגלה עד כמה הילד הצעיר הזה נתן מעצמו, ובעיקר מכספו לאחרים שאין להם. הוריו, שגילו זאת, החליטו להמשיך את הגמ"ח, ומאז כבר 8 שנים שהם דואגים לאנשי אשדוד ובעיקר לילדי העיר.

מעיין אברג'יל, מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד, שגם בבית ספרה חולק הביגוד, סיפרה: "ביום ראשון האחרון הגיע לבית ספרנו מר שמעון בן שמעון היקר מעמותת גמ"ח חסדי מאור מאיר, כהרגלו בקודש הוא הגיע עם שקיות מלאות בכל טוב, שמעון דאג לפנק את התלמידים בחליפות פוטר וגופיות מחממות לחורף הקר. אני רוצה להודות גם לשרה אשטר, אחותו של שמעון בן שמעון שעזרה להתאים את המידות לכל תלמיד ותלמיד בסבלנות רבה, מסתבר ש"התפוח לא נופל רחוק מהעץ", ניכר שערך הנתינה הושרש מיסודותיהם, אנו מודים בשם כל הצוות והתלמידים על המחווה המרגשת".

שמעון בן שמעון סיכם את הפרויקט המבורך ואפילו הוקיר תודה על הזכות לתת לאחרים למען זכר בנו: "עבודתנו בבית הספר גדושה בעשייה, הצלחות ואתגרים, יש רגעים בהם נעתקות המילים והלב מתמלא בהתרגשות ושמחה ועל כך תודה רבה מכל הלב. בהזדמנות זו, עמותת גמ"ח חסדי מאור מאיר רוצים להודות לכל התורמים והמסייעים בארגון ובחלוקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך