כריך באהבה: היוזמה המרגשת של תלמידי בית ספר גוונים

יוזמה מרגשת של תלמידי בית הספר גוונים באשדוד, התלמידים חילקו כריכים טעימים לעובדי מינהל התפעול כאות הערכה על עבודתם הקשה במערכת החורפית שעברה העיר לאחרונה, מיזם "כריך באהבה" הוא שיתוף פעולה מבורך בין שמעון בן שמעון מגמ"ח מאור מאיר ותלמידי בית ספר גוונים, בו התלמידים מכינים ומחלקים כריכים לתלמידים בבתי ספר ברחבי אשדוד

במינהל התפעול עמלו קשה על מנת שנצלח בשלום את המערכת החורפית הקשה שפקדה את אשדוד לאחרונה. העובדים נערכו לכך מבעוד מועד ובזמן הסערה הם היו בשטח – דאגו שהנקזים יהיו נקיים, שהדרכים תהיינה פנויות וככל שנדרשו הם נרתמו לכל משימה בהתאם לנסיבות. העבודה הקשה של עובדי מינהל התפעול לא נעלמה מעיניהם של בית ספר גוונים, והם החליטו שאת המיזם שלהם, "כריך באהבה" יש להקדיש לצוות העובדים. השבוע הם הפתיעו אותם ודאגו להעניק להם סנדוויץ' מושקע באהבה גדולה.

על המיזם אחראים שני גורמים: בית הספר וארגון החסד של שמעון בן-שמעון – גמ"ח מאור מאיר. הארגון של בן-שמעון פועל כבר כמה שנים בעיר ואחראי על לא מעט מיזמי חסד. בין הפעולות שהוא מבצע, הוא יזם שיתוף פעולה עם בית ספר גוונים, בו מתרגלים התלמידים מגוון רחב של מיומנויות יומיומיות, ובתוך כך הוצע להם להכיר את רצף הפעולות להכנת כריכים – שמירה על היגיינה, שטיפה וחיתוך ירקות, חיתוך לחמניות, מריחת ממרחים שנים, עטיפת הכריכים ועוד.

"בשיתוף עם שמעון בן שמעון, התלמידים שלנו מכינים כריכים עבור תלמידים בחינוך הרגיל ודואגים להעביר אותם לבתי ספר בעיר. הם עושים זאת ברגישות ובאהבה גדולה והפעם הם החליטו להכין כריכים גם לציבור עובדי התפעול" אומרים בבית הספר ומציינים כי "מדובר במחווה ובהבעת תודה והערכה של תלמידי בית הספר לציבור העובדים אשר עשו עבודה נהדרת והתמודדו בצורה ראויה עם הגשמים והמערכת החורפית הקשה".

באגף החינוך מברכים על שיתופי הפעולה של בית הספר עם מר בן-שמעון ומשבחים את התלמידים על ההחלטה ועל הביצוע המרגש. "השבוע יצאו התלמידים וחילקו את הכריכים שהכינו תוך שהם מאפשרים לעובדים לבחור איזה כריך הם רוצים" אומרים בחינוך ומציינים את ההתרגשות של העובדים בזמן שהתלמידים הגיעו אליהם עם הכריכים הטעימים.

בית הספר הודה לראש מינהלת הרובעים ד'-ה' יהודה שמעוני, לצוות המפקחים סימון ממן, גבי דדון וסרגיי אהרונוב, למפקחי הקבלן ולעובדי הניקיון ברובעים ד'-ה' על שיתופי הפעולה וללינוי אבוטבול שהובילה את המיזם. "בזכות שיתופי פעולה אנחנו מצליחים ליזום ולבצע פרויקטים יפים" הם אומרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך