גדי קינדה יעבור ל-M.L.S

הקשר, אקס אשדוד, יעזוב את בית"ר ירושלים בימים הקרובים לטובת קנזס סיטי מליגת ה-MLS האמריקאית, ירוויח מעל חצי מיליון דולר לעונה.
בגדי מ.ס החדשים
תתחדש . קינדה

גדי קינדה, אקס מ.ס אשדוד, שעבר לבית"ר ירושלים, על סף סיכום לארבע שנים בקבוצת קנזס סיטי מליגת ה-MLS ויעזוב את הקבוצה מהבירה. סכום הרכישה יעמוד על 3.7 מיליון דולר והשחקן ישתכר כחצי מיליון יורו בכל אחת מארבע השנים שלו בארה"ב.

הקשר בן ה-26, שנמצא בעונת השיא בקריירה שלו עם שבעה שערי ליגה עד כה ולא היה אתמול (שני) בסגל למשחק מול מכבי תל אביב, החזיק גם בהצעה מאירופה ועורר עניין בקבוצות נוספות ב-MLS האמריקאית, כשמי שמחליט לאן יעבור הם מ.ס. אשדוד וג'קי בן זקן.

כזכור, אשדוד מכרה לבית"ר ירושלים מחצית מכרטיסו של קינדה לפני כשנה תמורת מיליון יורו, והכניסה להסכם סעיף המקנה לה את הזכות לקבוע בלעדית את המכירה הבאה, כל עוד הסכום יעלה על שני מיליון יורו. במקרה כזה, בית"ר תקבל את מיליון היורו שהשקיעה ויתרת הסכום תתחלק בין שני המועדונים.

קנזס סיטי, שלא העפילה לפלייאוף וסיימה במקום ה-11 באזור המערבי, ביצעה לפני יומיים עסקת ענק כאשר רכשה את החלוץ המקסיקני אלן פולידו ביותר מ-10 מיליון דולר. בקבוצה משחקים גם דניאל שאלוי, בנו של כוכב בית"ר בעבר סטפן שאלוי, וגם אקס מכבי תל אביב רוברטו פונצ'ץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך