בקרוב רחפנים יצילו….מטביעה בחופי אשדוד. – צפו בניסוי מוצלח

בעיריית אשדוד ניסו מערכת חדשה להצלת חיי מתרחצים בחופי הים אשר נמצאים בסכנת טביעה, באמצעות רחפן שיודע לזהות את הדמויות בים ולספק חגורת הצלה מהאוויר - צפו בניסוי. הפיילוט יימשך מספר חודשים וכשיסתיים נהייה החלוצים שמספקים שירות מסוג זה להצלת חיים בחופי הים של אשדוד.

עיריית אשדוד הולכת להיות הראשונה בישראל שרחפנים יצילו אנשים מטביעה בחופיה. אשדוד משתתפת בפרוייקט חדשני, שכרגע הוא בשלב הניסוי (פיילוט), אבל אח"כ תהיה העיר הראשונה בה כנראה יצילו אנשים בים…גם מהאוויר. נערך ניסוי מוצלח בו הרחפן זרק 2 חגורות הצלה לשני טובעים.

בדף הפייסבוק של עיריית אשדוד פורסם סרטון של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, המסביר על הפרוייקט: "ניסינו מערכת חדשה להצלת חיי מתרחצים בחופי הים אשר נמצאים בסכנת טביעה באמצעות רחפן שיודע לזהות את הדמויות בים ולספק חגורת הצלה מהאוויר. הפיילוט יימשך מספר חודשים וכשיסתיים נהייה החלוצים שמספקים שירות מסוג זה להצלת חיים בחופי הים של אשדוד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך