מורן צור ממכבי AOV אשדוד בכדורעף נבחרה למצליבת העשור

קבעה נבחרת העשור בכדורעף בקרב הנשים. מורן צור, מהשחקניות הבכירות בליגת העל בישראל, נבחרה ברוב גדול למצליבת העשור. "גם בגיל 35 היא ממשיכה להיות בורג חשוב במועדון השאפתני מעיר הנמל" נאמר באיגוד. "מקווה שאוכל להמשיך ליהנות ממה שאני עושה" אמרה צור.
מורן צור.

הישג מרשים למורן צור ממכבי AOV  אשדוד בכדורעף שנבחרה למצליבת העשור של איגוד הכדורעף. "גם בגיל 35 היא ממשיכה להיות בורג חשוב במועדון השאפתני מעיר הנמל" נכתב באתר האיגוד. צור נבחרה בפער גדול על פני יריבותיה. מי שמשמשת קפטנית הקבוצה, ממשיכה להיות דומיננטית על המגרש גם השנה, רק במשחק שהתקיים ביום שישי האחרון מול הפועל כפ"ס החזקה, היא סיימה עם 15 נק', שני אייסים ושני קילבלוקס.

"מחמיא לדעת שאפילו שלא שיחקתי בבמה המרכזית בשנים האחרונות אני בנבחרת העשור" אמרה צור "עכשיו כשאני חוזרת לליגת העל אחרי פציעה לא פשוטה ועם שתי ילדות קטנות, אני מקווה שאוכל להמשיך ליהנות ממה שאני עושה כי זו הדרך להיות הכי טובים."

מורן הצטרפה למכבי AOV אשדוד לפני כשנה וחצי והובילה את הקבוצה לזכייה בדאבל בליגה הלאומית. "בלי צל של ספק היא מהשחקניות הבולטות בענף הכדורעף בעשור האחרון" אמר מאמן הקבוצה האשדודית, אורי שפירא "אנחנו מאוד גאים ושמחים שהיא במועדון. היא יודעת להכניס קצב ולתת מהניסיון והיכולות שלה להצלחה של המועדון. אנחנו מקווים שבעקבותיה יבחרו שחקניות נוספות מהמועדון לשישיית העשור".

צור הייתה קפטנית נבחרת ישראל ומחזיקה עד היום בשיא הנקודות במשחק נבחרת רשמי (34 נק׳ מול נבחרת יוון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה). ב-2008 דורגה במקום ה-65 בעולם בכדורעף חופים.

את נבחרת העשור משלימות שתי שחקניות עבר, שתי שחקניות מהפועל כפר סבא ושחקנית נוספת מעירוני קרית אתא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך