מתרחקת מהיתר. עוד הפסד למכבי אשדוד האחרונה בטבלה

עירוני נהריה שוב ברחה למכבי אשדוד עם ריצה גדולה במחצית השנייה ותפסה ממנה מרחק משמעותי בטבלה, 84:96 בחוץ. מכבי אשדוד חייבת לחזור מהר כי הליגה בורחת לה.
שגב מול אליהו. רבע שלישי נהדר של האורחים (צילום: לירון מולדובן)

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד עשו הכל להחתים את פול סטול. היו בטוחים שהוא יביא את השינוי. זה עוד לא קרה. אשדוד האחרונה בטבלה אירחה בשני את עירוני נהריה. זה לא היה קיצוני כמו בסיבוב הראשון – או אפילו במשחק האימון ביניהן באותו אולם בטרום העונה – אבל התסריט במשחקים בין מכבי אשדוד לעירוני נהריה נשאר די דומה. אשדוד פתחה טוב, צברה ממונטום עלתה ליתרון….ובסוף איבדה את המשחק. הפעם זה נגמר עם  84:96 בהיכל הקריה.

הקבוצות ירדו למחצית במצב של שוויון 47:47, אחרי שאשדוד פתחה טוב והובילה 0:8.  קולשוב פתח את המחצית השנייה בשלשה וביחד עם שגב והגנה קבוצתית טובה נתן לאורחים יתרון 49:55. סטול הכפיל את מאזן הנקודות שלו בשתי קליעות עונשין וגם צ'וברביץ' דייק פעמיים, אבל שגב ממש עם הבאזר קבע 58:69 לאורחים. אופייבו בסל ועבירה הוריד ל-79:71. אבל מקניל המשיך לקחת את המשחק על עצמו ופתח פער של – 71:84 ובסיום 84:96 לנהריה.

אשדוד חייבת לחזור ומהר לליגה. הליגה בורחת לה, והיא אחרונה בטבלה. בקבוצה עושים הכל בכדי לצמצם פערים ואפילו החליטו ללכת על 4 זרים ולאבד את המענק. עכשיו הם צריכים להפוך את זה לנקודות. אולי במשחק הבא, בחוץ מול הפועל ירושלים, ואולי לא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך