רוני אוואט: "הרופאים המליצו חזרה הדרגתית"

מאמן מ.ס אשדוד שעבר צינתור אמור לחזור ביום רביעי לאימון. בתחילה רק יגיע לבקר אבל יחזור בהדרגה לפעילות. אוואט: "מיום רביעי אני אמור לבקר באימוני הקבוצה, בתקווה ששבוע הבא כבר אתחיל להיות פעיל באימונים בצורה הדרגתית".
אוואט.

"מיום רביעי אני אמור לבקר באימוני הקבוצה בתקווה ששבוע הבא כבר אתחיל להיות פעיל באימונים בצורה הדרגתית".כך אמר רוני אוואט, מאמן מ.ס אשדוד  לאשדוד אונליין, לגבי חזרתו לפעילות שוטפת.

כזכור אוואט עבר צינתור והוא מחלים ממנו בביתו.  כמו שזה נראה כבר ברביעי הוא יגיע אימון, אבל הוא לא יעביר אותו, אלא יבקר בו בלבד, ולאט לאט ישתלב שוב באימונים. אוואט: "הרופאים המליצו חזרה הדרגתית".

ברור שביום שבת במשחק מול קרית-שמונה הוא לא יעמוד על הקווים, אלא יעשה זאת אלי לוי בצוותא עם משה אוחיון. אגב אוואט התייחס ללוי, מאמן הנוער שהחליפו ואמר: "אלי חבר אמיתי ואיש מקצוע מצוין ואני אשמח שישאר יחד איתי בצוות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך