אודליה מאשדוד פרסמה פוסט בנימין נתניהו שיתף

אודליה בן שיטרית מאשדוד פגשה ביוון את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. המפגש שלה עם שרה נתניהו ריגש אותה והיא שתפה את חוויותיה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה. מי ששיתף את הפוסט שלה בעמוד שלו הוא בעלה של הגברת נתניהו, ראש הממשלה בנימין נתניהו, מה שהפך את הפוסט של אודליה מאשדוד לוויראלי.

לנסוע לחו"ל זה בדרך כלל לצבור חוויות. אבל מה שציפה לאודליה בן שיטרית מאשדוד הייתה חוויה מיוחדת במינה שגרמה לה לכתוב על זה פוסט. הפוסט שלה הפך לאחד הפוסטים הוויראליים, כי מי ששיתף את חוויותיה מהטיול ביוון, היה לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו. טוב הרי הפוסט עסק ברעייתו שרה נתניהו.

אודליה כתבה בין הייתר:

קוראים לי אודליה בן שטרית אני מאשדוד וחשבתי המון האם לכתוב את הפוסט הזה על הגברת הראשונה ״שרה נתניהו״. אבל בסוף החלטתי להוציא לאור ולתקשורת מה שיש לי לספר. זהו סיפור שקרה לי ולבעלי שבוע שעבר, בשבת ליתר דיוק בטיול שלנו ביוון באתונה. בתור אחת שמבלה המון בחו״ל, דווקא באתונה זכינו לאכול ארוחת יום שישי בערב בבית חב"ד המקומי.

כשהיינו בבית חב"ד , פתאום התבוננתי לעבר הדלת הכניסה וראיתי את אשת ראש הממשלה ״גברת שרה נתניהו״ והבן הקטן שלה אבנר נתניהו נכנסו אלינו פנימה. האינסטינקט שלי נתן לי לרוץ לעברה הייתי הראשונה שקמה אליה (היא הייתה כמובן עם כל השומרים שלה). כשביקשתי חיבוק חם היא לא חשבה פעמיים ואמרה כן בשמחה גדולה.

אודליה בן שיטרית.

לאחר שנשים ראו אותי ישר קמו לקבל אתם בהמון אהבה יצא לי אפילו לקבל שלוש פעמים חיבוקים מלאים באהבה ויחס מיוחד, וגם שיחה אישית אפילו על החיים הפרטים שלי אישה מלאת אהבה ושמחת חיים, ואפילו אבנר נתניהו שהעביר לנו שיעור תורה בקטנה ילד קסום בן פורת יוסף נהניתי מאוד לעבור פרק זמן איתם.

 

 

אבל איפה ביבי היקר שלנו? איפה הוא היה אתם שואלים ? אז ככה בנימין נתניהו ראש הממשלה שלנו עדיף להיות בכוננות בארץ בגלל המצב הביטחוני שהתחמם, יום לפני. במקום להיות עם אשתו ובנו בחו״ל ולאכול איתם את ארוחת יום שישי. זה מכעיס לראות את זה שאנשים רק מחפשים כל הזמן להוריד אותו יותר ויותר ממקום לראות את הטוב לב של מוביל הממשלה.

 

אז עם ישראל היקרים, ביבי היה כאן באתונה יום לפני כדי להחתים את הסכם הגז עם קפריסין ויוון כל זה כדי שמדינת ישראל תרוויח מזה. על זה עם ישראל לא מתייחס וכשהוא נאלץ לחזור לארץ ולא להיות עם משפחתו בשבת מבחירתו החופשית כדי לא להשאיר את מדינת ישראל ללא המנהיג שלה. אין כמו ביבי כראש ממשלה בעולם ואשת ראש הממשלה שרה.

 

נ.ב : פספסתי תמונה איתך בבית חב"ד כי היה שבת אבל כמו שאמרת לי. "יש לך מזכרת ממני בראש. זה שווה פי 10 מסלפי". וכל מילה נכונה זכיתי להכיר אותך ותודה על ערב נפלא ומלא ברגשות. החום ואהבה שלך לא מובן מאליו לפגוש אותך בפינות הכי קטנות בעולם ולא צפויים. ולבסוף תודה רבה לך שרה אישה יקרה ובהצלחה לבחירות הקרובות ביבי אין עליך. ומקווה להיפגש שוב איתך והפעם לתמונה. ממני אודליה הבלונדינית הרעשנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך