הגננת נקלעה לקשיים כלכלים בגלל מחלת בעלה, הורי הגן נרתמו לעזור

בעלה של גננת בגן ילדים ברובע ג' חלה במחלה ממאירה. המשפחה בת 8 נפשות נקלעה לקשיים רבים. מי שנחלץ לעזרה היו הורי הגן שמסייעים הן בעזרה כספית ובאיסוף תרומות לטובת הגננת, ואפילו בהכנת ארוחות לילדיה. אבל המשפחה עם 6 קטינים זקוקה לכל עזרה. למעוניינים לעזור: 0547799765 אדיר (אחד ההורים). ויש גם מספר חשבון בנק למי שרוצה לתרום.

בדרך כלל אנחנו רגילים שהורים בגני ילדים פותחים קבוצת וואטצאפ בכדי לדבר על ילדיהם. אבל השיחות בגן אחד ברובע ג' נסובים רק סביב הגננת והדרך לעזור לה.

מסתבר כי הגננת באחד מגני הילדים בגן ברובע ג' נקלעה לקשיים בעיקר כלכלים קשים מאוד. היא ושש ילדיה הקטינים ובעלה, נקלעו למצוקה כספית קשה מאוד בתקופה האחרונה, אבל מסתבר שלא רק כלכלית.

בעלה של הגננת הוא אברך בשנות הארבעים לחייו, חלה במחלה ממאירה ועבר סדרת טיפולים כימותרפיים לצערו ללא הצלחה. הוא אמור לעבור ניתוח קשה מאוד והפך לחולה סיעודי בגלל כל הטיפולים הקשים. עד כדי כך שהוא  זקוק לאנשים שיסעדו אותו בכל תפקוד מינימלי שלו, וכן שישנו איתו בלילות, מאחר והגננת קורסת. את מה שיכולה הגננת לעשות היא עושה, אבל בחלק מהזמן היא צריכה להיות בגן, או לטפל בששת ילדיה הקטנים, כך שהוא זקוק אפילו למי שיהיה איתו ויסעד אותו, ולו לכמה שעות.

עקב כך המשפחה זקוקה גם לעזרה כספית. אין להם אוכל באופן קבוע ואפילו בגדים ונעליים, שלא לדבר על דברים בסיסיים אחרים. הכל בגלל מה שקרה לאב המשפחה.  פתאום ביום אחד המשפחה נותרה עם אמא שמפרנסת ואב שצריך לדאוג לו, משהו שמבחינת ההורים יכול לקרות חס וחלילה לכל אחד, והם נרתמו בכל הכח והרצון.

ההורים שמעו על המצב כאמור והתארגנו מיד לעזור. יש מי שמכין ארוחות לילידם, מי שאחראי על איסוף כספים ותרומות ורבים אחרים עוזרים בכל מה שניתן. האב מאושפז בהדסה בירושלים והאישה צריכה לנסוע מהגן לביה"ח וחזרה וגם לדאוג לילדים. כך שהעזרה מההורים היא קריטית, מאחר ונוצר מצב שהבית קורס. אבל הוא לא קורס רק בענייני היום יום, אלא קורס כלכלית. פשוט אין להם כלום.

ההורים מנסים להשיג עזרה בכל דרך. כך שמי שרוצה לעזור בכסף, במצרכים, או בכל דבר אחר, אפילו בהכנת ארוחות חמות לילדים, או להיות לצד הבעל מספר שעות, הם ישמחו לכך. למעוניינים לעזור:  0547799765 אדיר (אחד ההורים).

גם חשבון בנק נפתח במיוחד למען עזרה לגננת, בעלה ובעיקר הילדים הקטנים. למי שרוצה לתרום: בנק דיסקונט . סניף 114. חשבון 380407 על שם ירון בן שטרית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך