טימותי אוואני בספק לקרית-שמונה בגלל פציעה

הבלם מאוגנדה סובל מקרע קטן במפשעה. היום (17.00, איצטדיון הי"א) תערוך מ.ס אשדוד אימון מול ירמיהו חולון מצמרת ליגה א'. בימים הקרובים יתקבלו החלטות לגבי רכש או שחקנים שעשויים להיות מושאלים.
אוואני מימין (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד תארח בשבת את קרית-שמונה (15.00, איצטדיון הי"א) למשחק חשוב מאוד מבחינתה. קרית-שמונה רחוקה נקודה אחת מאשדוד ונמצאת מקום אחד מתחת לאשדוד, במקום ה-11. מי שעלול להיעדר מהמשחק הוא הבלם מאוגנדה טימותי אוואני שנפצע. כמו שזה נראה הוא סובל מקרע קטן במפשעה וינוח כנראה בשבת. מי שיחליף אותו הוא דודי תירם שיישחק לצד ניר ברדע שחוזר מהרחקה עקב צהובים.

בימים הקרובים אמורות להתקבל החלטות לפני חלון העברות. החלטות לגבי רכש לאשדוד, אם כי לא יהיה מאסיבי, ואולי גם מספר קטן של שחקנים שעשוי לעזוב את הקבוצה ולהיות מושאל או משוחרר. היום (17.00, איצטדיון הי"א) תארח אשדוד את ירמיהו חולון מליגה א' דרום למשחק אימון. ירמיהו חולון נחשבת להפתעת העונה בליגה א' והיא ממוקמת במקום השלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך