שני של כדורסל: קלאסיקו לנשים, נהריה בבית לגברים

שתי קבוצות הכדורסל הבכירות של אשדוד יישחקו בשני. הנשים במשחק המרכזי בקלאסיקו של כדורסל הנשים הישראלי, שיפגיש בין האלופה ומחזיקת הגביע, אליצור נווה דוד רמלה למכבי בן בנות אשדוד (21:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס). הגברים ינסו לנצח את נהריה בבית (הקריה, 20.00) ולהתקרב אל הקבוצות שמעל לקו האדום.
טיפאני מיטשל עם הכדור מול צ'לסי הופקינס (צילומים: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל).

ערב הכדורסל של אשדוד ייערך ביום שני. קבוצות הגברים והנשים של אשדוד שתי הקבוצות הבכירות בעיר, מכבי אשדוד ומכבי בן בנות אשדוד יישחקובערב שני. הנשי בחוץ במשחק "הקלאסיקו" של הכדורסל מול אליצור רמלה האלופה והגברים מול עירוני נהריה בבית, כשהמטרה להתקרב לקבוצות שמעל לקו האדום, שם נמצאת מכבי אשדוד.

אליצור נווה דוד רמלה – מכבי בן בנות אשדוד (21:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

לקבוצה של המאמן אלי רבי מאזן מצוין של 11 ניצחונות ורק 2 הפסדי ליגה. היא נמצאת במומנטום של 7 ניצחונות ליגה רצופים. המפגש עם מכבי בן בנות אשדוד, במסגרת הקלאסיקו של כדורסל הנשים בישראל, מהווה עבורה אתגר מקצועי חשוב.

האם הקבוצה של המאמן גלעד כץ תצליח להנחיל לרמלה הפסד ליגה כפול העונה, אחרי שגברה עליה 64:73 במסגרת המחזור ה-3? בחודש נובמבר האחרון הצליחה אשדוד לסגור פיגור של 17 נקודות ולרשום מחצית שניה נפלאה בהובלת קריסטל ברדפורד וצ'לסי הופקינס. מחר בערב, יפגשו הקבוצות עם סגלים משופרים.

אשדוד תעלה לפרקט אחרי שני הפסדי ליגה רצופים (מול ראשל"צ וחיפה) עם שי דורון ועם איישה סאתרלנד ואילו בשורות רמלה תרשום מוניק בילינגס הופעה ראשונה בקלאסיקו של הליגה כשלצידה טיפאני מיטשל בכושר מצוין.

מכבי אשדוד – עיורני נהריה (20.00, הקריה)

למכבי אשדוד ברור כי היא חייבת לנצח. הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום, תארח את עירוני נהריה מהמקום השמיני. אשדוד עם פול סטול אומנם נוצחה מול הפועל ת"א במחזור הקודם, אבל היא שוב איבדה משחק שהיה יכול היה להיות שלה. הפעם התקווה היא שאשדוד תחזור עם ניצחון. אשדוד ניצחה העונה רק  פעמיים ונוצחה ב-12 פעמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך