חברת המועצה סטלה ויינשטיין הגישה תלונה במשטרה בגין הסתה

חברת המועצה סטלה ויינשטיין הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרה כנגד פרופיל פייסבוק שפרסם תמונות שלה ושל ילדיה לצורך תקיפה פוליטית

חברת המועצה סטלה ויינשטיין הגישה היום (ראשון) תלונה במשטרה כנגד פרופיל פייסבוק שהשתמש בתמונות שלה ושל משפחתה כדי לתקוף את ליברמן ועולי ברית המועצות, בגין הסתה, לשון הרע ושימוש בתמונות פרטיות.

בשבוע שעבר נסעה סטלה ומשפחתה לטיול במוסקבה וחגגו שם את חג הנובי גוד המשויך ליוצאי ברית המועצות. המשפחה חגגה והצטלמה וסטלה שיתפה את התמונות בפרופיל הפייסבוק הפרטי שלה. הבוקר הזדעזעה סטלה לגלות שפרופיל פייסבוק פיקטיבי ככל הנראה, הקורא לעצמו בשם אלי בן דוד העלה את התמונות המשפחתיות בו מצולמים גם ילדיה הקטנים כשהם חוגגים את הנובי גוד וכתב "אלה המשפחות שליברמן רוצה לראות פה, 2000 שנות יהדות נמחקות לנו מול העיניים".

בפוסט חריף ומזועזע שהעלתה בפייסבוק כתבה סטלה: "היי חברים, אני כותבת את הפוסט הזה ורועדת מזעם. מישהו זר לקח רגע שמח של החיים שלי עם המשפחה והילדים שלי ועיוות אותו לצרכים פוליטיים. מישהו זר השתמש בתמונות של הילדים שלי כדי לטעון שהם ואני לא מספיק ישראלים, שכולנו, כל העליה הרוסית לא מספיק כאלו. מישהו העז לקחת תמונות של ילדי בני החמש ומטה מתוך הפייסבוק הפרטי שלי, ולעשות שימוש ציני ומרושע בהם.
אני יודעת שאני בחרתי בחיים ציבוריים, אבל הם לא! אני יודעת שעל הבחירה הזו מגיעה לי גם לחטוף ביקורת, להם לא! אם יש לכם משהו להגיד לי תגידו את זה לי ואעמוד זקוף ואענה לכם. אני יודעת שכדמות ציבורית חיי שייכים לכולם, אך התמונות שותפו בפרופיל הזה, האישי יחד עם בעלי, איזו זכות יש לאנשים לעשות זאת?
אבל יותר מכל כואבת לי הגזענות, התחושה שגם אחרי שלושים שנה אנחנו זקוקים לאישורים והתנצלויות לחגוג את החגים שלנו.
Eli Ben Bavib היי אלי מה קורה, זו המשפחה שלי שאתה מחלל, אלו הילדים שלי בני חמש ומטה שאתה פוגע בהם בגזענות שלך. ילדים תמימים שנהנים מחגיגת נובי גוד עם המשפחה שלהם. הם לא מסתתרים מאחורי עמוד מזוייף וגם לא אמא שלהם! הם נצר יהודי במאה אחוז לאבא ואמא יהודים מכל כיוון אפשרי, שרידים וניצחון חי לניצולי שואה! אבא שלהם הוא כהן שמניח כל בוקר תפילין, וגם הוא כמוהם לא בחר בחיים ציבוריים, אמא שלהם כן, אני כן, ואתה משתמש בהם נגדי, תתבייש לך! זו יהדות בשבילך? איפה ואהבת לרעך כמוך? איפה אהבת החינם? המשפחה הזו שהראת שירתה בצבא, צמחה פה מאפס ומקריבה את כל כולה למען המדינה הזו. המשפחה הזו משלמת מיסים ופתחה פה עסקים ומעסיקה פה אנשים. המשפחה הזו תורמת יום יום מעצמה למדינה כדי להפוך את המדינה הזו למקום טוב יותר, מכיל יותר, אוהב יותר, יהודי אמיתי, בדיוק כדי שהילדים בתמונה הזו יגדלו במקום הכי טוב עלי האדמות, באדמה שסבא וסבתא שלהם הקריבו את הכל כדי להלך עליה. מאחלת לך לשנה האזרחית החדשה שאנחנו חוגגים, ללמוד את מה שאני דואגת ללמד אותם יום יום, לאהוב בני אדם, לאהוב את הטוב שיש בעולם הזה ולא לפגוע באחרים. נובי גוד שמח!
אלמד את ילדי לגדול חזקים ובטוחים כדי שיוכלו לעמוד מול ביריונים שכאלו בראש מורם. אבל עד אז כדי להגן עליהם מחיי הציבוריים, אסגור את הפרופיל הזה כדי שאנשים חולים כמו האדם הזה לא יחללו את המקום הקדוש של משפחתי".

בצהריים כאמור החליטה חברת המועצה להגיש תלונה במשטרה בגין הסתה, לשון הרע ושימוש בתמונות אסורות על פי חוק של קטינים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך