"הורים שישי, בשיתוף אישי" – המיזם החדש של בית ספר עילית שובו אשדוד

בית הספר עילית שובו אשדוד ממשיך במסורת המיזמים והפרויקטים המעניינים, והפעם מיזם חדש בשם: "הורים שישי, בשיתוף אישי", בכל יום שישי מגיעים לכיתות הורים לתלמידים ומספרים על העבודה והקריירה שלהם, המנהלת מלכי שיינין: "חשוב לנו שהתלמידים יתגאו במקצועות של ההורים שלהם"

מיזם חדש ומעניין בשם: "הורים שישי, בשיתוף אישי" החל לאחרונה בבית הספר עילית שובו אשדוד. בכל יום שישי מוזמנים הורים לשתף את התלמידים בעבודה שלהם, מלכי שיינין, מנהלת בית הספר סיפרה על המיזם: "החלטנו שבכל שבוע יגיע אחד ההורים וסיפר על המקצוע שהוא עוסק בו, לשמחתנו המיזם תפס תאוצה והורים רבים מגיעים לכיתות, התלמידים נחשפים למקצועות שונים, נהנים, שואלים ומתעניינים. הילדים כבר בגיל צעיר חושבים על המקצוע שיעסקו בו כשהם יהיו מבוגרים יותר".

בין ההורים שהגיעו לספר על עבודתם היו שוטרים, עורכי דין ואפילו בוגר בית הספר שהפך להיות לוחם ביחידה של כיפת ברזל. מלכי שיינין: "אחד הדברים החשובים אצלנו בבית הספר עילית שובו אשדוד הוא שהתלמידים יחשפו לנושאים שונים ומעניינים. חשוב לנו לא פחות שהתלמידים יתגאו במקצועות של ההורים שלהם".

מיזם "הורים שישי, בשיתוף אישי" מצטרף לעוד פרויקטים רבים ומגוונים שבית הספר יוזם על בסיס קבוע, האחרון שבהם היה פרויקט דמוקרטיה וממשל, כאשר התלמידים הגיעו לכנסת ולמדו על שיטת הבחירות, בהמשך התלמידים ערכו מערכת בחירות ובחרו את הנציג שלהם במועצת התלמידים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך